Rejse jorden rundt i et år
Fra : Freelance

Dato : 06-06-08 05:22

Hej

Min kæreste skal om ca 10 mdr rejse jorden rundt. Planen er pt. at
flyve til New York, være der en uges tid. Købe en bil og køre rundt og
ende i Los Angeles.
Derfra vil vi flyve til Mexico city og så rejse på egen hånd til San
Jose i Costa Rica. Flyve derfra til Equador. Rejse rundt i sydamerika
og ende i Sntiago. Flyve derfra til Australien og køre i 4WD fra Perth
til Darwin. Derfra flyve til Asien hvor vi i hvert fald gerne vi se
Laos, Cambodia og Chang mai.

Vi regner med at bruge ca. 3 mdr. i USA, 3 mdr i mellem- og
sydamerika, 3 mdr i Australien og 3 mdr i Asien.

Er der nogen der har erfaringer med lignende og gode råd? Alt tages i
mod med kyshånd.

Hvordan er det at købe bil i hhv. USA og Australien?
Hvor er der god og billig spansk sprogskole i mellem amerika.
Hvad skal vi have med af udstyr, oppakning mm. Det er en rygsæksrejse
hvor vi overnatter på hostels ol.

Vi skal helt sikkert have spejlrefleks kamera og laptop med, da dette
skal bruges under vejs.
vi regner med at holde nogle længere pauser rundt omkrig i verden,
hvor jeg kanarbejde som divemaster og min kæreste kan skrive på en
bog.

se mere på www.world-traveller.dk

Jeg ser frem til en masse gode og oplysende svar
Tak
Rasmus