Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad L på Nikon C80 bruges til ?
Fra : Per Handberg

Dato : 06-06-08 15:42

Min svoger har købt et fint Nikon C80 på en udenlandsrejse. Han har læst den
engelske manual, men kan ikke rigtig forstå, hvad knappen på bagsiden ( L )
bruges til og hvad den gør.
Kan nogen hjælpe med en forståelig forklaring.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-06-08 15:46

"Per Handberg" <per-handberg@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ( L ) bruges til og hvad den gør.
> Kan nogen hjælpe med en forståelig forklaring.

den låser fokus hvis den køres over på L..det er såmænd det hele
mvh torben

Fra : Per Handberg

Dato : 06-06-08 15:59

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en