billig leje af bil?
Fra : Brian Olesen

Dato : 06-06-08 17:19

Hejsa
Vi skal en tur til Ungarn og videre til Prag måske også en smut til Polen -
på ferie og overvejer seriøst at leje noget andet og mindre end det vi kører
i til daglig.

Det siges, at det skulle være væsentligt billigere at gøre dette, når man
kommer syd for grænsen?

Har nogen af jer erfaringer med dette og hvor får man mon det bedste tilbud
(mest for pengene)?

På forhånd tak.

Mvh. Brian

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-06-08 21:46

"Brian Olesen" <nomail@nomail.dk> wrote in

> Vi skal en tur til Ungarn og videre til Prag måske også en smut til
> Polen - på ferie og overvejer seriøst at leje noget andet og mindre
> end det vi kører i til daglig.

Jeg har ikke noget bud på hvor du lejer en bil til formålet, billigst. Men
du skal være opmærksom på at ikke alle udlejere tillader at bilen bringes
over grænsen til visse lande. Så tjek lige....

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 21:56

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke noget bud på hvor du lejer en bil til formålet, billigst. Men
> du skal være opmærksom på at ikke alle udlejere tillader at bilen bringes
> over grænsen til visse lande. Så tjek lige....

Jep, man skal lige forhøre sig om kørsel østpå. Ellers koster det ikke en
skid at leje en rimelig bil inkl. fri km og navigation hos Sixt. Een uge =
www.sixt.de/php/res/offerlist
Golf = 234 euro for een uge inkl. det hele - fra Harrislee (Flensburg)

Fra : Brian

Dato : 06-06-08 22:11

Brian Olesen wrote:

> Har nogen af jer erfaringer med dette og hvor får man mon det bedste
> tilbud (mest for pengene)?

I forbindelse med en tur til Spanien, lejede vi en Audi A4 2,0 TDi ved Avis
i Flensburg for lige under 390 Euro i 10 dage - incl. fri kilometer.

Der var lidt rabat ved at betale forud online - jeg mener det var knap 100
euro, men jeg husker det ikke helt. De har samtidig noget der hedder Avis
Club kort, der også giver lidt rabat.

Det foregik helt uden problemer - bilen kunne afhentes tidligt om morgenen,
og afleveres uden for normal åbningstid.

/Brian