PS 8.0 spørgsmål.
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 06-06-08 21:38

macbookpro 2,6 GHz, 10.5.3. / imac 2,8 GHz, 10.5.3. (book startet som et
spejl af imac med overførelsesassistent)

Jeg har billedarkiver sat til at åbne i PS. Ved dobbeltklik åbner
program og billed på imac, men på book åbner program men ikke billed.
Selv når PS er åbnet åbner billedarkiver ikke ved dobbeltklik.

Alle andre arkiver / programmer åbner det aktuelle program OG arkiv på
begge maskiner.
Det er kun i PS der er problem.

Nogen forklaring / løsning?

På forhånd tak.

P.S. Derudover kører begge maskiner upåklageligt.

Michael C.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 06-06-08 22:28

Michael Corfitsen wrote:
> [...]
> Selv når PS er åbnet åbner billedarkiver ikke ved dobbeltklik.
>
> Alle andre arkiver / programmer åbner det aktuelle program OG arkiv på

Prøv at slette disse fra username/library/references og genstart maskinen.

- com.adobe.Photoshop.plist (fil)
- ByHost (mappe)
- com.apple.BezelServices.plist (fil)
- com.apple.LaunchServices.plist (fil)
- com.apple.LaunchServices.quarantined.plist (fil)

Det er muligt, det er nok at slette de fire sidste. Mappen 'ByHost' kan
nogle gange finde på at lave nogle underlige ting, så det er en af de få
ting, jeg vil sige, vil være en rigtig god idé at slette jævnligt.

mvh. Erik Richard

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 07-06-08 07:23

> Prøv at slette disse fra username/library/references og genstart maskinen.

Jeg gik ud fra, at det var ..p..references og fandt og slettede

> - com.adobe.Photoshop.plist (fil)
> - ByHost (mappe)
> - com.apple.BezelServices.plist (fil)
> - com.apple.LaunchServices.plist (fil)

denne kunne jeg ikke finde

> - com.apple.LaunchServices.quarantined.plist (fil)
der er en com.apple.LaunchServicesEvents, men den har jeg ikke rørt

Genstartede - men samme problem

> Det er muligt, det er nok at slette de fire sidste. Mappen 'ByHost' kan
> nogle gange finde på at lave nogle underlige ting, så det er en af de få
> ting, jeg vil sige, vil være en rigtig god idé at slette jævnligt.

Det noterer jeg

Michael C.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-06-08 12:45