Bladre mellem faner i Safari
Fra : iSteen

Dato : 05-06-08 13:12

Jeg starter tit Safari med en håndfuld faner.
Normalt skal jeg sidde og klikke på hver enkelt fane - er der en genvej
til at skifte mellem de forskellige faner

Fra : Michael Knudsen

Dato : 05-06-08 06:32

On Jun 5, 2:11 pm, ist...@gmail.com (iSteen) wrote:
> Jeg starter tit Safari med en håndfuld faner.
> Normalt skal jeg sidde og klikke på hver enkelt fane - er der en genvej
> til at skifte mellem de forskellige faner

shift+cmd+piletast.

Der er dog nogle gange, hvor det ikke fungerer. F.eks. hvis man i en
fane har markøren aktiv i et tekstfelt.

--
Michael Knudsen

Fra : iSteen

Dato : 05-06-08 14:49

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> shift+cmd+piletast.
>
> Der er dog nogle gange, hvor det ikke fungerer. F.eks. hvis man i en
> fane har markøren aktiv i et tekstfelt.
>
> --
> Michael Knudsen

Aha - tak for det