Irreterende "feature" ved mail.....
Fra : jagge

Dato : 04-06-08 21:16

Jeg finder det irreterende i stigende grad at når jeg modtager en mail
med vedhæftninger at jeg ikke bare kan drag'n droppe dem over i en
mappe. Hvis jeg forsøger at gemme ved arkiver mappen ryger de i download
mappen... Det er ski.. irreterende at man ikke bare vælger en mappe, men
ENDNU mere irreterende at man ikke bare kan drag'n droppe.

Kan det virkelig passe at opfinderne af drag'n drop vælger ikke at bruge
det....

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 04-06-08 21:39

On 2008-06-04 22:16:18 +0200, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> [...]
> ENDNU mere irreterende at man ikke bare kan drag'n droppe.
>
> Kan det virkelig passe at opfinderne af drag'n drop vælger ikke at bruge

???? Det virker fint for mig!!!! jeg trækker det bare hen hvor jeg vil
have det!!!

Henrik

Fra : jagge

Dato : 04-06-08 21:53

> ???? Det virker fint for mig!!!! jeg trækker det bare hen hvor jeg vil
> have det!!!

Måske skal jeg præcisere. Det virker også for mig hvis jeg vælger de
viste billeder. Det der irreterer mig er at jeg ikke kan vælge dem i den
lille oversigt over vedhæftede filer og dragge derfra.... Når jeg nu får
en mail med 10 billeder skal jeg skrolle en massse og kopiere fra selve
indholdet.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 05-06-08 13:02

On 2008-06-04 22:53:20 +0200, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> [...]
> lille oversigt over vedhæftede filer og dragge derfra.... Når jeg nu får
> en mail med 10 billeder skal jeg skrolle en massse og kopiere fra selve

Hvis du klikker på den væltede trekant ved siden af papirklipsen i
toppen af mailen. Så vil (på min i alt fald) alle filerne blive vist,
så er det bare drag and drop!!!!

Henrik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-06-08 09:08

jagge skrev:

> Jeg finder det irreterende i stigende grad at når jeg modtager
> en mail med vedhæftninger at jeg ikke bare kan drag'n droppe dem
> over i en mappe.

Jeg har også en Intel-Mac på jobbet med OS 10.5.2, hvor det ikke
længere kan lade sig gøre. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde
ud af hvorfor. Sletning af Mails plist-fil hjalp ikke.

--
Hilsen
Madsen