Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til valg af kompakt digitalt kamera
Fra : Le

Dato : 06-06-08 04:02

Hej
Jeg har et Fujifilm Finepix S6500, som jeg er ret glad for. Men - jeg
fortryder alligevel, at jeg har købt et SLR type kamera, og overvejer
kraftigt at udskifte det med et kompakt.

Jeg har dog visse krav (ud over prisen):
der skal være 10 x optisk zoom
der skal være et almindeligt søgervindue og en god LDC monitor
det skal have programmer som "museumsbelysning", "makro", "video" og
"gentagen optagelse"
Helst kort, der ikke hører hjemme i den dyreste ende.
Jeg foretrækker nimh batterier før litium

Nogen forslag ?
mvh Lene

Fra : Per, Herringe

Dato : 06-06-08 11:10

I meddelelse:
0c743c56-8a33-4799-a9a7-58a9fc2f6120@m44g2000hsc.googlegroups.com
skrev Le bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> "gentagen optagelse"
> Helst kort, der ikke hører hjemme i den dyreste ende.
> Jeg foretrækker nimh batterier før litium

Hej Lene

Du vil sikkert få flere bud i

dk.fritid.foto.indkoeb

--