Dyk fredag 6/6-2008
Fra : Henrik Manley

Dato : 05-06-08 15:50

Vi står lige og mangler et par friske dykkere til en tur i Kattegat i
morgen, lige for at holde prisen nede. Vi sejler fra Gilleleje omkring
klokken 1000 og tager så langt ud som vejret tillader det. (Kronprinzen,
M403 eller deromkring) Bunddybde omkring 40 meter og vi dykker 2 dyk så man
skal have luft nok med til det. Jeg ser helst at et makkerpar som kan dykke
sammen melder sig.

Det er også muligt at hoppe på i Farum, vi køre klokken 0900 derfra.

Vi deles om benzinen men båden er ret tørstig (2-3 l/sømil)

Send mig en mail hvis du er interessert eller ring på tlf 40623320 inden
klokken 2100.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 05-06-08 16:09

Kan jeg komme med sammen med min makker Solo ?

Sten

Fra : Henrik Manley

Dato : 05-06-08 17:12

"Sten Nordstrøm" <stenn@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Kan jeg komme med sammen med min makker Solo ?

Er det Han Solo eller Ham Solo?

Der er selvfølgelig altid plads til dig.....

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk