Hr. Jensen?
Fra : -= JF =-

Dato : 05-06-08 18:39

I overmorgen er det to måneder siden at Hr. Jensen har givet sit besyv
med her i gruppen!

Jeg håber at han stadig er iblandt os, og måske bare er træt af
nyhedsgrupperne - men er der nogen der ved noget konkret?

--
Mvh. John

Fra : Mogens

Dato : 05-06-08 19:59

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg håber at han stadig er iblandt os, og måske bare er træt af
> nyhedsgrupperne - men er der nogen der ved noget konkret?

Folk kommer og går jo - hvad er der sket med BJ, Jan W osv. I længden kan
det være trættende at deltage herinde, selvom postmængden er blevet
overkommelig...

Fra : -= JF =-

Dato : 05-06-08 20:05

Mogens skrev:

> Folk kommer og går jo - hvad er der sket med BJ, Jan W osv. I længden kan
> det være trættende at deltage herinde, selvom postmængden er blevet
> overkommelig...

Jo jo, klart!
Men Hr. Jensen er jo alvorligt syg, og gav selv udtryk for at det kun
var et spørgsmål om tid...
Jeg håbede såmænd bare at han selv gav lyd fra sig!

--
Mvh. John

Fra : mugge

Dato : 05-06-08 22:26

> Jo jo, klart!
> Men Hr. Jensen er jo alvorligt syg, og gav selv udtryk for at det kun var
> et spørgsmål om tid...
> Jeg håbede såmænd bare at han selv gav lyd fra sig!
>
> --
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

Er enig - med de seneste meldinger fra hans "egen mund" var det rart med en
update fra hans side - Vi kender jo efterhånden hinanden - og så alligevel
ikke............. Det er jo idt pseudoagtigt med de her nyhedsgrupper -
Ville være rart med et livstegn..........

mugge

Fra : -= JF =-

Dato : 05-06-08 22:30

mugge skrev:

> Ville være rart med et livstegn..........

Nemlig ja!

--
Mvh. John

Fra : TJ

Dato : 06-06-08 07:27

On Thu, 05 Jun 2008 23:29:48 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>Nemlig ja!

Rolig nu, jeg skiftede 'nick' til TJ for nogen tid siden, så jeg er her
skam. Men da jeg samtidig begyndte at benytte X-no archive:yes, så kan
disse indlæg ikke googles.
Ifølge Google må det have været omkring d. 23/3-08.

Desuden har jeg ikke kunnet skrive indlæg pga. problemer med min forrige
news provider, så indtil videre er jeg tilbage hos Giganews.

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : -= JF =-

Dato : 06-06-08 16:48

TJ skrev:

> Rolig nu, jeg skiftede 'nick' til TJ for nogen tid siden, så jeg er her
> skam.

OK - Godt at høre

--
Mvh. John

Fra : Søren Blom

Dato : 06-06-08 20:33

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev

> Folk kommer og går jo - hvad er der sket med BJ, Jan W osv. I længden kan
> det være trættende at deltage herinde, selvom postmængden er blevet
> overkommelig...

Jan W lever og har det ganske godt, ved ikke lige hvorfor han ikke skriver i
gruppen, en forklaring kan måske være at ahn har en temmelig fremtrædene
stilling i et større firma som gør at han ikke lige har lyst til at ytre sig
her. Ved ikke noget, udover at han da er i live

Nu også rart at Hr. Jensen, øhh TJ også er her

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 20:47

> Jan W lever og har det ganske godt

Jep - vi kører til Le Mans tirsdag aften. Det foregår i hans splinter nye
Opel Vedtra OPC

Fra : Brian

Dato : 06-06-08 21:16

Mogens wrote:

> Jep - vi kører til Le Mans tirsdag aften. Det foregår i hans splinter
> nye Opel Vedtra OPC

En skam den stadig er splinterny, så man ikke kan sparke ordentlig til den

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 21:19

> En skam den stadig er splinterny, så man ikke kan sparke ordentlig til den

Jow jow - den er en måned gammel, så den har rullet en 4-5.000 km nu...

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-08 21:21

On Fri, 06 Jun 2008 19:47:19 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse

>Jep - vi kører til Le Mans tirsdag aften. Det foregår i hans splinter nye
>Opel Vedtra OPC

Jeg glæder mig da over han købte min anbefaling (noget med, at hvis
han var glad for Vectraen i forvejen og der så var en endnu kraftigere
mulig, så'eeh), men han var da ikke så vildt begejstret da han
kommenterede. Men håber han hygger sig med den
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 21:26

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> mulig, så'eeh), men han var da ikke så vildt begejstret da han
> kommenterede. Men håber han hygger sig med den

Jow jow - han glædes over den hver dag. Det er kommet stille og roligt ift.
kilometrene. Bilen har rullet 6.579 km i dette øjeblik

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-08 21:33

On Fri, 06 Jun 2008 20:26:09 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

><Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

>Jow jow - han glædes over den hver dag. Det er kommet stille og roligt ift.
>kilometrene. Bilen har rullet 6.579 km i dette øjeblik

Okay - god tur! (så er der jo en chance for at give den lidt "suppe")

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 21:37

> Okay - god tur! (så er der jo en chance for at give den lidt "suppe")

Tak skal du have.
Jeg tror, det bliver en hurtig tur. 11 mand fordelt på 5 biler:
'08 Seat Leon Cupra
'08 Seat Leon TFSI (chippet)
'87 BMW M3
'01 Porsche Boxster 2,7
'08 Opel Vectra OPC

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-08 21:40

On Fri, 06 Jun 2008 20:36:32 GMT, "Mogens"
> [...]

><Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

>Tak skal du have.
>Jeg tror, det bliver en hurtig tur. 11 mand fordelt på 5 biler:

Lyder som et interessant felt. Lad nu være med at gøre det til "hvem
kommer først" - den slags kan gå galt. (og stopper her, du kender
formodentlig farerne bedre end nogen her i gruppen)
Håber I må nyde dagene og at Pug'erne kører hurtigst men lige mangler
at komme i mål, så Tom kan vinde )

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 21:46

> Lyder som et interessant felt. Lad nu være med at gøre det til "hvem
> kommer først" - den slags kan gå galt. (og stopper her, du kender
> formodentlig farerne bedre end nogen her i gruppen)

Helt enig, Ivan - jeg er den ældste og vil holde lidt igen på drengene.

> Håber I må nyde dagene og at Pug'erne kører hurtigst men lige mangler
> at komme i mål, så Tom kan vinde )

Jep, vi hepper på Tom, men skal jeg være helt ærlig, så finder jeg Team
Essex vanvittig spændende denne gang. Bryder mig ellers voldsom lidt om ham
Halvorsen. Ved ikke om I har oplevet ham, men han er MEGET atypisk jysk i
sin adfærd...
www.teamessex.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-06-08 22:58

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> <Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Helt enig, Ivan - jeg er den ældste og vil holde lidt igen på drengene.

Det lyder som et sjovt roadtrip.. Nærmest halvdelen af hele Le Mans
oplevelsen

Har i walkietalkier så I kan snakke sammen under turen, bilerne i mellem?
Jeg kan lige forestille mig alle bilerne på listen have trucker-telefonen i
loftet, med fedt plastikophæng skruet i loftet, og spiral-ledning hængende
ned langs sideruden..

Mvh Anders

Fra : Mogens

Dato : 07-06-08 06:31

"Anders Houmark" <sunsitenews@fjerndette.andersh.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder som et sjovt roadtrip.. Nærmest halvdelen af hele Le Mans
> oplevelsen

J det bliver festligt - ikke mindst på lejrpladsen

> Har i walkietalkier så I kan snakke sammen under turen, bilerne i mellem?

Vi skal køre - ikke samtale
Opgaven klares af en mobilos - sms-service...

Fra : Møller

Dato : 06-06-08 22:23

Mogens skrev:
> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse

> Jep - vi kører til Le Mans tirsdag aften. Det foregår i hans splinter nye
> Opel Vedtra OPC

Hvad har han ændret standpunkt

"Når jeg skifter bil næste gang, bliver det fornuften, der vinder, så der
kommer nok ikke til at stå en OPC Vectra nede på kantstenen. Jeg tilhører
gruppen af fæhoveder, der endnu ikke har købt en bolig, og de foræres jo
ikke ligefrem væk her i hovedstaden..

/Jan W Nielsen "

God tur

Møller

Fra : Mogens

Dato : 06-06-08 22:28

"Møller" <e@bg2n.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gruppen af fæhoveder, der endnu ikke har købt en bolig, og de foræres jo

LOL - fedt husket. Den vil jeg gemme til køreturen

Jeg har prøvet bilen og den kører faktisk rigtig godt. Endvidere leder den
eens tanker hen på den legendariske Opel Omega 3000 24V, blot i en moderne
indpakning (og teknik); men det er jo en helt anden historie :)

> God tur

Takker :)

Fra : Møller

Dato : 06-06-08 22:40

Mogens skrev:

> Jeg har prøvet bilen og den kører faktisk rigtig godt. Endvidere leder den
> eens tanker hen på den legendariske Opel Omega 3000 24V, blot i en moderne
> indpakning (og teknik); men det er jo en helt anden historie :)

Jow, men den solgte du jo.
men er det ikke kun lastbiler der er på 24V
svjh, så kiggede Jan på en Skoda?

Jeg kan se, at der kommer mange DK'er der ned i år.

Du er ikke lige slyngveninde med Halvorsen men forretningsfolk kan være ret specielle, også en
af DTC sponsorene med interesse i ejendomme med de er under konkurs så vidt jeg ved,
boligmarkedet var ikke lige gearet til dem. Men det har brækket nakken på mange.
Men ud over DBA er der ikke mange der har sat penge i dansk motorsport, så det er da, trods alt,
prisværdig, at en bosiddende i London skyder lidt i sporten.

Møller

Fra : TDN

Dato : 07-06-08 07:05

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> eens tanker hen på den legendariske Opel Omega 3000 24V, blot i en moderne
> indpakning (og teknik); men det er jo en helt anden historie :)

Har du set klippet fra Topgear hvor de tester OPC'en, den kunne ikke køre
igennem et sving med lidt fart på uden at skride vildt over forhjulene, det
så vildt ud Men den skulle vist være ret kvik til at køre ligeud.

Mvh
Thomas

Fra : Mogens

Dato : 07-06-08 07:13

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har du set klippet fra Topgear hvor de tester OPC'en, den kunne ikke køre
> igennem et sving med lidt fart på uden at skride vildt over forhjulene,
> det så vildt ud Men den skulle vist være ret kvik til at køre ligeud.

Jep, den har jeg set - ikke så godt.
Imidlertid er Jan's den nye version med bl.a. elektronisk IDSPlus2
sportsundervogn
www.opel.dk/content_data/GME/019/DK/da/GBPDK/microsite/opc2/

Fra : TJ

Dato : 07-06-08 10:07

wrote:

>"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse

>Jep - vi kører til Le Mans tirsdag aften. Det foregår i hans splinter nye
>Opel Vedtra OPC

Ja, jeg er selvfølgelig slet ikke det mindste misundelig....men jeg kan
i det mindste gælde mig over, at jeg har TV 2 Sport, så jeg kan se hele
løbet herhjemme fra sengen, men stemningen kan desværre ikke
transmitteres....Og hvorfor Fanden kan man i et moderne Europa ikke
sende det i Hi-Def? : (

Jeg kunne i øvrigt forestille mig, at det var sjovere at køre i din
Porsche derned, men hvis I er 4 mand pr. bil, sååh.... ; )

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : Møller

Dato : 07-06-08 10:20

TJ skrev:

> Jeg kunne i øvrigt forestille mig, at det var sjovere at køre i din
> Porsche derned, men hvis I er 4 mand pr. bil, sååh.... ; )

Hr Jensen....nu må du lige til at regne )

11 mand i 5 biler.
Du kan godt have ret:
3 biler med 1 mand og 2 med 4 mand
Men mon det ikke er nærmere:
4 biler med 2 mand og 1 med 3 mand

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-08 21:19

On Fri, 6 Jun 2008 21:32:33 +0200, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
>her. Ved ikke noget, udover at han da er i live
>
>Nu også rart at Hr. Jensen, øhh TJ også er her

BJ og Landberg er ligesom lidt stille på det sidste, men OK, sådan går
det jo ind imellem. Jan hører vi da af og til fra, i det mindste når
han skal have ny bil ) Men vi må nok acceptere, at i et forum som
dette kommer og går folk.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 06-06-08 00:05

On Thu, 05 Jun 2008 19:39:05 +0200, -= JF =- wrote:

> [...]
>
> Jeg håber at han stadig er iblandt os, og måske bare er træt af
> nyhedsgrupperne - men er der nogen der ved noget konkret?

Såvidt jeg ved skriver han pt. under "TJ" og der var en post den 27. maj.
Sidst vi troede han var død var han bare travlt beskæftiget med at få
fuldt udbytte af et eller andet "opløftende" abonnement.

Men derfor må han selvfølgelig godt holde sig i live, irrationelle
sympatier for Dansk Forbudsparti eller ej....