Skrotpris på aluminium
Fra : Per Jensen

Dato : 05-06-08 10:09

Hej!

Ja, jeg ved godt at dette ikke rigtig har noget med biler at gøre, men I
faste der sidder herinde og roder med den slags, må sku have en idé om
hvad dagsprisen for alu-skrot er idag. Man kan jo ikke ringe til et
firma idag og spørge, de holder jo lukket.

Jeg har en del rent aluminiums skrot, som jeg gerne vil have solgt, er
der nogen der kan komme med et fingerpeg på hvad man får pr. kilo ?

Det er på sjælland, hvis det skulle gøre en forskel

På forhånd tak,

// Per.

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 05-06-08 10:13

"Per Jensen" <news@remothepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en del rent aluminiums skrot, som jeg gerne vil have solgt, er der
> nogen der kan komme med et fingerpeg på hvad man får pr. kilo ?

du skal absolut ikke bruge H.J.Hansen, jeg afleverede 51 kg fra en
campingvign totalt renset for andet, og fik 255,- da de takserede det som "
al Gammel plade", gad ikke skabe mig, men burde nok have gjort det.

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Per Jensen

Dato : 05-06-08 10:33

Gilbert....(5750) skrev:
<KLIP>

> du skal absolut ikke bruge H.J.Hansen, jeg afleverede 51 kg fra en
> campingvign totalt renset for andet, og fik 255,- da de takserede det som "
> al Gammel plade", gad ikke skabe mig, men burde nok have gjort det.

Øv da!

Mit skrot er spritnye kølere til computere, dvs. aluminiums profil uden
nogen form for forurening på, så det kan de vel næppe bitche over.

Men hvis andre har et bud, så sig til

// Per.

Fra : Klaus Bahner

Dato : 05-06-08 17:23

> Jeg har en del rent aluminiums skrot, som jeg gerne vil have solgt, er
> der nogen der kan komme med et fingerpeg på hvad man får pr. kilo ?

Et slag på tæsken er ca. 4kr pr. kilo. Men det kommer an på hvor meget
du har. Hvis det er under et tons og du er engangssælger, så er min
erfaring at de færreste gider at give "listeprisen", administrations og
lageromkostninger spiser hurtig en del af fortjensten og når du oven i
købet er engangssælger er der heller ikke det store incitament fra
køberens side at gøre dig glad

Klaus