Er der nogen som glæder sig?
Fra : PerX ...

Dato : 04-06-08 14:55

Eller er folk mest bange? *g

http://www.starwars.com/video/view/000639.html

Fra : No Humor Man

Dato : 04-06-08 15:02

PerX ... wrote:
> Eller er folk mest bange? *g
> http://www.starwars.com/video/view/000639.html

"Gør klar til at se Star Wars, som du aldrig har set den før"!? Er det
en joke? Ligner da akkurat det som vi så i de nye film... endda samme
dårlige CGI effekter. ,P

Spild af tid.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-06-08 15:13

"PerX ..." spurgte:

> Eller er folk mest bange? *g

Både og, tror jeg.

--
Jørgen Grandt

Bare jeg kunne huske at kigge op. Måske står der
noget andet på skærmen, end det jeg har skrevet.

Fra : Zeki

Dato : 04-06-08 17:07

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Eller er folk mest bange? *g

Lucasfilm LTD er ikke ligefrem et kvalitetsstempel disse dage.

Fra : Mr D

Dato : 04-06-08 17:18

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Lucasfilm LTD er ikke ligefrem et kvalitetsstempel disse dage.

.... men umiddelbart synes jeg da, at filmen ser særegen ud i sin animation.
Kunne man ikke blive positivt overrasket over den, som med f.eks. Bruce
Timms Batman?

simon

Fra : Holst

Dato : 04-06-08 17:46

Mr D wrote:

> ... men umiddelbart synes jeg da, at filmen ser særegen ud i sin animation.
> Kunne man ikke blive positivt overrasket over den, som med f.eks. Bruce
> Timms Batman?

Jeg tror også, det bedste er at blive positivt overrasket. Det er nok
det klogeste at sætte forventningerne ret lavt. Så bliver man ikke så
nemt skuffet.

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-08 19:22

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse

> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> ... men umiddelbart synes jeg da, at filmen ser særegen ud i sin
> animation. Kunne man ikke blive positivt overrasket over den, som med
> f.eks. Bruce Timms Batman?

Jooooh, jeg vil da også nok se den på dvd eller på tv, men ligefrem at
smække 80 kroner på bordet i biografen, det er måske lige i overkanten af
optimisme.

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-08 19:30

In article <g26f6v$30f5$1@newsbin.cybercity.dk>,
sigri@fjerndetteemail.dk says...

> [...]
> Kunne man ikke blive positivt overrasket over den, som med f.eks. Bruce

De siger at de har forsøgt at give den noget anime stil - jeg kender
ikke nok til anime til at jeg tør sige om de har ramt rigtigt :)

Fra : Max

Dato : 04-06-08 17:17

Hej PerX

> Eller er folk mest bange? *g

Prøver de at lave en dårlig animeret tegnefilm
over en spillefilm ?

--
Mvh Max

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-08 19:35

In article <4846c00b$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Max_Jens@post9.tele.dk.invalid says...
> Hej PerX

> Prøver de at lave en dårlig animeret tegnefilm
> over en spillefilm ?

De laver en ny tv serie som foregår mellem 'afsnit' 2 og 3. Den vil som
det fremgår være computer genereret - da Lucas så den på deres store
interne skærme syntes han det så så godt ud at det var synd ikke at vise
det på en rigtig stor skærm, så de har lavet et slags pilot afsnit som
vises i biograferne først. Tv serie afsnittene vil være en halv time
(dvs, en amerikansk halv time som vel svarer til ca 22 minutter). Man
har hyret over 300 digitale animatorer til afdelinger i usa og
Singapore. Da de blev spurgt om hvor mange afsnit der skulle laves sagde
Lucas noget i stil med "vi laver mindst 100"