Nytår i New York...
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 05-06-08 07:49

hejsa alle:)

mig og min kæreste har netop købt 2 retur billetter til New York fra
Billund. 3800,- pr. næse inkl alt,
det er vel en fair pris:) Vi vil være i New York fra 26 December til 2.
Februar, hvorefter vi flyver videre til Costa Rica.
Derfor skal vi nok ikke være for sen ude med bestilling af overnatning. Er
der nogen der kender et godt centalt hotel som er billigt?
Det kunne også være at det skulle være et dobbeltværelse på et hostel, da
vores budget ikke er alt for stort. Så hvis du kender et
anbefalelsesværdigt hostel / godt billigt hotel?:)

hilsen Jan og Mette

Fra : Carsten Keller

Dato : 05-06-08 08:29

"Jan Tovgaard" <ukendt@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> det er vel en fair pris:) Vi vil være i New York fra 26 December til 2.
> Februar, hvorefter vi flyver videre til Costa Rica.

Mener du ikke januar? Der er nok lidt forskel på hvad der anbefales til 1
eller 5 uger

Har ikke lige nogen bud på overnatning, men det er oppe engang imellem i
gruppen.

Keller

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 05-06-08 08:40

> Mener du ikke januar? Der er nok lidt forskel på hvad der anbefales til 1
> eller 5 uger

jow selvfølge, vi er i New york fra 26 December 2008 til 2. Januar 2009:)

Fra : Rikke

Dato : 05-06-08 08:27

On 5 Jun., 09:40, "Jan Tovgaard" <uke...@yahoo.dk> wrote:

> jow selvfølge, vi er i New york fra 26 December 2008 til 2. Januar 2009:)

Wolcott, et ok buget hotel, det ligger midt på Manhattan,ved Empire
State. Nærmere 4 w 31 st street.
Det koster omkring 200-220 dollars pr dag for et queen standard room,
men der er eget bad, og husk at der kommer taxes oveni på alt i New
york,
på hoteller kommer der imellem 13-17% oveni.
Eller er der også pennsylvania hotel som er lidt billigere end
wolcott, det ligger ved Penn station. Lige overfor næsten.
God tur til jer, jeg håber det bliver fedt.

Venlig hilsen ¨
Rikke

Fra : H C Jensen

Dato : 06-06-08 06:03

Jeg har lige været 10 dage på pennsylvania hotel

Det er billigt og slidt. men er Ok til prisen

Og som Rikke skriver likker det lige ved penn station og derved meget
centralt.

Penn station er næsten en hovedbane og et super godt udgangs punkt hvis man
skal se NY

God Tur

Hans

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 06-06-08 07:28

299 dollars som startpris for det billigste rum, eks. 26 december er alt for
dyrt for os og hvad vi har råd til;)
Det er jo omkring 1500,- danske kroner pr. nat:(

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-06-08 00:56

On Fri, 6 Jun 2008 08:28:24 +0200, "Jan Tovgaard"
<jantovgaard@yahoo.dk> wrote:

>299 dollars som startpris for det billigste rum, eks. 26 december er alt for
>dyrt for os og hvad vi har råd til;)
>Det er jo omkring 1500,- danske kroner pr. nat:(

Der er desværre mange andre, som har fået samme ide som jer, så det er
nok svært at finde noget på Manhattan, hvis det skal være et hotel.

Hvis jeres budget ligger på f.eks. $100 per nat, så ender i ude af
byen, sikkert omkring Newark lufthavn. Ikke lige verdens mest
romatiske sted....

--
Lars Ehlers

Fra : Rikke

Dato : 05-06-08 08:30

hvilket selskab har I bestilt med?
wasteel?

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 05-06-08 15:56

"Rikke" <RikkeFrost@gmail.com> skrev i en meddelelse
> hvilket selskab har I bestilt med?
> wasteel?

nej, på kilroys hjemmeside, der er det nemt at finde retur rejser til new
york i den periode til omkring 3600-3900 kr.
Vi flyver med lufthansa, så det er også dejligt da vi tjener lidt point op.

Jeg tror vi skal have fat i et hostel. Jeg havde tænkt på en overnatning til
omkring 500,- kr.:)

hilsen jan

Fra : ks

Dato : 06-06-08 16:48

On Thu, 5 Jun 2008 08:48:38 +0200, "Jan Tovgaard" <ukendt@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>vores budget ikke er alt for stort. Så hvis du kender et
>anbefalelsesværdigt hostel / godt billigt hotel?:)

Tror det var i Berlingske jeg fandt pæn omtale af dette sted:

http://www.larchmonthotel.com/rates.htm

Ser i alt fald fornuftigt ud - og også en yderst rimelige priser.
Desværre kan man ikke booke det over nettet eller på email. Kun fax
eller telefon.

Fra : T.

Dato : 08-06-08 12:13

"Jan Tovgaard" <ukendt@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vores budget ikke er alt for stort. Så hvis du kender et
> anbefalelsesværdigt hostel / godt billigt hotel?:)

Hej Mette og Jan

Jeg ville helt sikkert kigge på FDM hjemmeside de har hoteller til virkelig
rimelig priser i NY.

Vi er selv lige kommet hjem derovre fra i onsdags og har været derovre i 7
dage med 6 nætter på hotel.

Vi kom af med 16000. kr. for os begge, det var for flybilletter og hotel
ophold

Hotellet lå ikke lige inde i centrum, men det lå ikke længere væk end at vi
kunne gå rundt til alle ting vi skulle se.
Hotellet lå på det der hedder 1. Avenue. ca. 300m. fra FN bygningen.

En ting der kan anbefaledes er de tur busser der har det system der hedder
hop off and hop on.
49 dollar for 2 dages rundture i hele NY.

Hilsen