Frasige sig arv
Fra : OZ3BTO

Dato : 04-06-08 19:39

Kan man frasige sig en evt. arv ?

Min fatter har kun gaske kort tid igen og gribbene er gået igang med at
skændtes.. Ikke at der er se store værdier at komme efter men med 13 børn
hvorfra 12 er af hunkøn så vil alle jo have mindst lige så meget som de
andre.

Jeg har for nogen år siden egentlig fået de ting jeg gerne ville arve..
Drejer sig om et ur som jeg fik i komfirmationsgave.. Et ur som min far fik
fra hans far tilbage i hans ungdom.. Uret har ingen reel værdi... Udover
uret fik jeg for 5 år siden et maleri som blev lavet af det hus jeg er født

Kan jeg på nogen måde sikre mig at jeg ikke skal arve mere uanset hvad
mine søstre mener

Jeg ved at der er et større kontant beløb + værdier men ikke noget jeg har
det fjernste intresse i

Fra : QBIC [6400]

Dato : 04-06-08 23:22

ja gå til din lokale domstol og underskriv papirene om frasigelse af arv
så vil det resterende arv blive fordelt på de resterende der måtte have
interrasse i boet

/ Niels

Fra : OZ3BTO

Dato : 05-06-08 06:42