Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop, vandmærke alle billeder
Fra : Stine Vestergaard

Dato : 03-06-08 19:59

Hej,
Er det muligt i photoshop at sætte et vandmærke(logo) på alle sine billeder
på en gang, så man ikke skal redigere hver enkelt billede?

--
Mvh/Best Regards

Stine Vestergaard

Fra : Peter Holm

Dato : 03-06-08 20:19

Stine Vestergaard wrote:
> Hej,
> Er det muligt i photoshop at sætte et vandmærke(logo) på alle sine
> billeder på en gang, så man ikke skal redigere hver enkelt billede?

ellers kan jeg anbefale Photo Watermark Professional 7

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-08 20:31

> Peter Holm skrev:
> ellers kan jeg anbefale Photo Watermark Professional 7

Eller FastStone Image Viewer (tools -> batch convert -> Advanced
Options) som er et fremragende billed-konverterings-program!

FREEWARE RULES!

/Jacob

Fra : thl

Dato : 03-06-08 14:05

On 3 Jun., 20:59, "Stine Vestergaard" <s...@missmartins.dk> wrote:
> [...]
> Er det muligt i photoshop at sætte et vandmærke(logo) på alle sine billeder
> på en gang, så man ikke skal redigere hver enkelt billede?

Ja, det kan du. Find actions, der kan du optage de manøvrer du
foretager.
Senere kan du gå til automate og lave alle de billeder du vil som en
batch.
Det er ikke så svært, når man får kigget lidt på det.
Man kan også vælge at en af F tasterne laver vandmærke, julekort,
eller størrelse.
Mulighederne er mange.
Mvh
Thorbjørn