SMS via bluetooth/adressebog
Fra : iSteen

Dato : 03-06-08 14:30

Når man har indstillet en mobil til bluetooth, er der noget med man kan
sende sms'er direkte via adressebogen.
Hvor er det i Adressebog man slår det til?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-06-08 14:56

iSteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Når man har indstillet en mobil til bluetooth, er der noget med man kan
> sende sms'er direkte via adressebogen.
> Hvor er det i Adressebog man slår det til?

den funktion er fjernet i 10.5 ... mener at der var nogen der har lavet
et hack men har ikke lige linket på mig

/thomas

Fra : iSteen

Dato : 03-06-08 15:06

> den funktion er fjernet i 10.5 ... mener at der var nogen der har lavet
> et hack men har ikke lige linket på mig
>
> /thomas

DET var pokkers?
Det var ellers en funktion jeg var glad for i Panther...

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 03-06-08 15:32

iSteen wrote:

> DET var pokkers?
> Det var ellers en funktion jeg var glad for i Panther...

Proceduren er lidt en anden, men der findes en glimrende widget til
formålet:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/email_messaging/emitsms.html

Jeg bruger den mange gange dagligt.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Jon

Dato : 03-06-08 15:43

> den funktion er fjernet i 10.5 ... mener at der var nogen der har lavet
> et hack men har ikke lige linket på mig

Sjekk Salling Clicker. Google is your friend. Han (dvs. ikke Google) er
svensk.
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : iSteen

Dato : 03-06-08 16:20

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> Sjekk Salling Clicker. Google is your friend. Han (dvs. ikke Google) er
> svensk.

Jeg er ikke lige med! Hvad kan Salling Clicker mht. at sende sms'er fra
en Mac?

Fra : Jon

Dato : 04-06-08 01:02

iSteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg er ikke lige med! Hvad kan Salling Clicker mht. at sende sms'er fra
> en Mac?

Jeg tror du har rett. Jeg så det presentert sist sammen med at noen
sendte sms via blåtann og adresseboken, og blandet de to sammen.

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 03-06-08 10:19

On 3 Jun., 17:19, ist...@gmail.com (iSteen) wrote:

> Jeg er ikke lige med! Hvad kan Salling Clicker mht. at sende sms'er fra
> en Mac?

http://mirasoftware.com/BPE2/

Nils

Fra : Martin S

Dato : 03-06-08 17:23

nilsba@gmail.com <nilsba@gmail.com> skrev 2008-06-03:

> http://mirasoftware.com/BPE2/

Det bruger jeg og er meget glad. DEt kan endda automatiseres via
applesccript så jeg har min egen lille sms gateway der kan reagere på
indgående sms og selv sende sms.

Martin
--
Besøg http://www.crunzh.com/crunzhmailmac.htm hvor du kan hente