3G iPhone til 99 Euro
Fra : iSteen

Dato : 02-06-08 11:57

Det er da godt der osse findes gode nyheder:

BS-analytikeren Maynard Um mener, at Apples kommende iPhone vil blive
solgt for sølle 99 Euro i Europa når den lanceres i løbet af juni måned.
Det er langt under den pris, den nuværende iPhone sælges for og kan
betyder at Apple måske vil lade mobilselskaberne styre prisfastsætningen
til en vis grænse selv.

Der åbnes dog ikke op for total anarki med hensyn til prissætningen
advarer Ben Wood fra CCS Insight, da Apple også har et lukrativt
iPod-marked at beskytte i Europa.

Ifølge UBS kommer iPhone til at koste en smule mere i Storbritannien,
nemlig 100 Pund, da O2 har en eksklusivaftale med Apple der.

Det er fortsat uvist hvornår iPhone kommer til Danmark. Sikkert er det
dog at den kommer i 2008 via TeliaSonera, der ejer Telia og CallMe her i
landet.

http://gear.comon.dk/news/3g.iphone.til.99.euro_15691.html

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-06-08 16:37

iSteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Det er da godt der osse findes gode nyheder:
>
> BS-analytikeren Maynard Um mener, at Apples kommende iPhone vil blive
> solgt for sølle 99 Euro i Europa når den lanceres i løbet af juni måned.

Desværre er det jo ikke en nyhed, men kun et rygte. Hvis det er sandt,
så skal vi i hvert fald have en hver her i familien
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 02-06-08 16:40

Henrik Münster wrote:

> Desværre er det jo ikke en nyhed, men kun et rygte. Hvis det er sandt,
> så skal vi i hvert fald have en hver her i familien

Eller mere end én hver - bare fordi I kan ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 02-06-08 18:00

Peter Farsinsen wrote:
> Eller mere end én hver - bare fordi I kan ;)

Og måske et par stykker af de her:
http://www.tuaw.com/2008/06/02/griffin-powerdock-quadruple-your-charging-pleasure/
nu I er i gang :D

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Sebastian

Dato : 07-06-08 10:57

> [...]

> BS-analytikeren Maynard Um mener, at Apples kommende iPhone vil blive
> solgt for sølle 99 Euro i Europa når den lanceres i løbet af juni måned.

Når jeg læser stillings- eller professionsbetegnelsen "analytiker" få
jeg efterhånden brækfornemmelser.

Der er ikke søgt om FSC godkendelse eller lignende for et produkt fra
Apple. Der går typisk ca. 6 måneder fra ansøgningen til første salg. Det
er grunden til at man så mange "comming up" annonceringer af
mobiltelefonprodukter (jf. fx. Samsungs, Nokias, SonyEricssons
hjemmesider).

Selv hvis his Steveness annoncerer en "mobile device" af en eller anden
art i morgen, vil den hurtigst være i butikker, når Tuborg har sent
julebryg i samme retning.

Så sent ham Maynard Um en kasse snebajer og skål for analysen.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-06-08 13:42

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> [...]
> er grunden til at man så mange "comming up" annonceringer af
> mobiltelefonprodukter (jf. fx. Samsungs, Nokias, SonyEricssons

Det kommer lidt an på hvad FCC godkender ... hvis det ikke er et helt
nyt radio design så går det måske hurtigere ...

/thomas