Kikse glas!
Fra : Jan Birk

Dato : 03-06-08 11:07

Hej,

Jeg søger nogle små 2-4 cl 'glas' lavet af en slags kiks med en
chokolade foring. De skal bruges til drinks hvor man spiser 'glasset'
efter at have drukket indholdet.

Nogen der ved hvor man kan købe den slags i Kbh området?

Pft

/Jan

Fra : Max

Dato : 03-06-08 16:54

Hej Jan

> Jeg søger nogle små 2-4 cl 'glas' lavet af en slags kiks med en
> chokolade foring. De skal bruges til drinks hvor man spiser 'glasset'
> efter at have drukket indholdet.

Min kone købte for nogle dage siden en lille kasse med 12 vaffel
skåle i NETTO, de er beregnet til dessert, men er mindre end
almindelige tarteletter. De er netop lavet som vaffel med chokolade
forring, måske de kan bruges til dit formål.

--
Mvh Max

Fra : Jan Birk

Dato : 03-06-08 19:13

> [...]
> almindelige tarteletter. De er netop lavet som vaffel med chokolade
> forring, måske de kan bruges til dit formål.

Tak, jeg prøver i morgen.

/Jan