Sopranos DVD
Fra : Kenneth Larsen

Dato : 02-06-08 18:56

Hejsa.

Jeg har ledt og ledt efter Sopranos sæsonerne med danske undertekster. det
eneste jeg umiddelbart kan finde er med engelske, svenske og norske hos
f.eks. cdon.com. er der nogen som ved om de overhovedet er udgivet med
danske undertekster, og hvor man evt. kan få fat i dem?

PS. Går ud fra det er denne gruppe der er korrekt at spørge i...?

På forhånd tak.

Mvh
Kenneth

Fra : Claus

Dato : 02-06-08 21:50

på laserdisken.dk og cdskiven.dk er Sopranos annonceret til at udkomme i
slutningen af juni med danske undertekster.

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 03-06-08 18:23

"Claus" <anonym@xx.xx> skrev i en meddelelse
> på laserdisken.dk og cdskiven.dk er Sopranos annonceret til at udkomme i
> slutningen af juni med danske undertekster.

Det lyder godt. tak for info. Sjovt nok er det ikke lang tid siden jeg var
inde på laserdiskens side, og kunne ikke se den.

Mvh
Kenneth