250cc vundet af en taber
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-06-08 12:38

ja ja håede ord jeg ved det,
men det var sat'me en sviner af format Simoncelli lavede på langsiden
inden sidste omgang.

den slags burde bortdømmes

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Armand

Dato : 01-06-08 13:08

J.C.Kløve skrev:

> ja ja håede ord jeg ved det,
> men det var sat'me en sviner af format Simoncelli lavede på langsiden
> inden sidste omgang.
>
> den slags burde bortdømmes

Tak!
Hvis du nogensinde skulle få bogen herrgårds-mysteriet i håden, så er
det søsteren og onklen der er morderne! :-|

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-06-08 21:49

Armand wrote:
> Tak!
> Hvis du nogensinde skulle få bogen herrgårds-mysteriet i håden, så er
> det søsteren og onklen der er morderne! :-|

Psst! Det er en nyhedsgruppe.. Og du var jo advaret i overskriften.

--
vh
Torben

Fra : Studo

Dato : 01-06-08 13:17

den Sun, 01 Jun 2008 13:37:49 +0200, J.C.Kløve skrev:

> ja ja håede ord jeg ved det,
> men det var sat'me en sviner af format Simoncelli lavede på langsiden
> inden sidste omgang.
>
> den slags burde bortdømmes

Ligger der noget video af de løb på nettet?

Jeg har nemlig mistet den store tv-pakke. For at se en times ræs en gang
i måneden er det for dyrt.

Fra : m0rt3n

Dato : 01-06-08 14:35

"Studo" <rekvalmerNEJ@TAKgooglemail.com> skrev i en meddelelse
> Ligger der noget video af de løb på nettet?

Kommentatorerne talte om det få minutter inden: Sådan noget sker, når de
lader hinanden passere og bliver lidt for smarte. Det er kun Rossi, der kan
finde ud af dét. Det er bedre at holde fokus, tiden og håndtaget i bund.

Stude du kan se løbene gratis via live-stream:
http://www.myp2p.eu/

-m0rt3n zrx1100

Fra : Emil

Dato : 02-06-08 03:21

On Jun 1, 10:21 pm, rekvalmer...@TAKgmail.com wrote:
> Takker. Så må jeg se om jeg kan få det til at køre i Ubuntu. Ikke lige
> til, ser det ud til.

Haha, for nærrig til at betale for en TV tranmission, og sørme også
for nærrig til at betale for et operatvisystem. Hvad kører du rundt
på, en kinøjser?

Fra : m0rt3n

Dato : 02-06-08 10:30

"Emil" <sofushansen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Haha, for nærrig til at betale for en TV tranmission

Jeg har selv købt Motogp.com-pakken siden de sidste 4 år, men i år har jeg
droppet den. Jeg brugte den til at se videre, når Eurosport går til reklame,
men MotoGPs stream lagger helt vildt, så i år bruger jeg myp2p, som fungerer
upåklageligt.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-06-08 10:54

Emil wrote:

> Haha, for nærrig til at betale for en TV tranmission, og sørme også
> for nærrig til at betale for et operatvisystem.

Hvorfor betale for en stangvare, når skræddersyet er gratis?

> Hvad kører du rundt
> på, en kinøjser?

Hvis det er lattervækkende, så har du misforstået MC-ismens sjæl. God
bedring til din Zen.

--
vh
"nærighed er en dyd" Torben

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-06-08 11:13

>Haha, for nærrig til at betale for en TV tranmission, og sørme også
>for nærrig til at betale for et operatvisystem.

Fnis.. du har da vist misforstået hvad brugen af Linux går ud på hvis
du tror det er fordi folk er "for nærige".

Nå, men held og lykke fremover..

Fra : N/A

Dato : 02-06-08 10:54

Fra : rekvalmerNEJ@TAKgmai~

Dato : 01-06-08 21:22

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 02-06-08 16:28

> ja ja håede ord jeg ved det,
> men det var sat'me en sviner af format Simoncelli lavede på langsiden
> inden sidste omgang.
>
> den slags burde bortdømmes

Enig... den klump burde have holdt sin linje... det var sgu synd for
Barbera, han havde klart fortjent sejren.