Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma ringflash
Fra : John

Dato : 02-06-08 19:57

Hej gruppe

Jeg overvejer at købe en Sigma EM-140 DG til brug sammen med Nikon udstyr,
er der nogen her i gruppen, som har erfaringer med denne flash, og som de
vil dele med ud af? Er det et godt valg eller er der andre muligheder som i
vil foreslå, jeg kender selv til Nikons system med SB-R200.

På forhånd tak.

John

Fra : .J.S...

Dato : 03-06-08 16:43

"John" <posttilmig@cdnet.dk> wrote in message
> [...]
> vil dele med ud af? Er det et godt valg eller er der andre muligheder som
> i vil foreslå, jeg kender selv til Nikons system med SB-R200.

Jeg har en til Canon som jeg har aldrig har fået til at spille helt perfekt.
Det er som om det ikke er lineært, hvis man lukker blænden ned mens den står
på automatisk burde billederne vel blive belyst ens så længe der er lys nok
tilstede, og det gør de ikke rigtigt.

Det kan være en specialitet med min camera, men som altid hvis man køber
originalt så ved man hvor man skal klage hvis det ikke spiller ...

I øvrigt er det ikke rigtigt en ringblitz men mere en dobbelt blitz.

mvh/JS