Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rotere billeder
Fra : Bjarne

Dato : 31-05-08 02:32

Findes der et lille program som lige kan dreje alle mine billeder 90°?

altså dem jeg har i en alm windows mappe.

mvh
Bjarne

Fra : Per

Dato : 31-05-08 09:55

Bjarne wrote:
> Findes der et lille program som lige kan dreje alle mine billeder 90°?
>
> altså dem jeg har i en alm windows mappe.

Fx. faststone image viewer.

Genialt og gratis foto program: http://www.faststone.org/

mvh. Per

Fra : emj

Dato : 31-05-08 10:09

Bjarne skrev:

>Findes der et lille program som lige kan dreje alle mine billeder 90°?
>
>altså dem jeg har i en alm windows mappe.

Højreklik på billedet og vælg "roter mod/med uret"
Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-05-08 18:14

Bjarne wrote:
> Findes der et lille program som lige kan dreje alle mine billeder 90°?
> altså dem jeg har i en alm windows mappe.

Hvis det bare skal vises eller roteres og ikke andet, så gør Windows det
udemærket selv og det er lidt overflødigt at bruge ekstra programmer.

Sørg for at mappen vises som "Billedserie".

Jan

--
Signatur ude af drift

Fra : Bjarne

Dato : 02-06-08 03:11

On 31 Maj, 19:14, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:

> Hvis det bare skal vises eller roteres og ikke andet, så gør Windows det
> udemærket selv og det er lidt overflødigt at bruge ekstra programmer.
>
> Sørg for at mappen vises som "Billedserie".

Men kan man få windows til at gøre det på alle billeder samtidigt?

Fra : Sack [6630]

Dato : 02-06-08 10:31

>Men kan man få windows til at gøre det på alle billeder samtidigt?

ja da, makere alle foto og højreklik vælg "roter med/mod uret"
bare husk at vælge vis som store ikoner eller billedeserie