Domæner til salg
Fra : Henrik

Dato : 02-06-08 02:46

Er der nogen, eller har i kendskab til nogen der kan bruge www.scubataxi.dk
eller scubataxa.dk - så har jeg domænerne til salg.
Hvis de ikke bliver solgt eller bliver skambudt - så "bruger vi dem
selv til vores båd"

Mvh
Henrik

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 02-06-08 12:47

hej, af ren nyskerig hed.

"Henrik" <henrik@scubasserne.dk> skrev i
> [...]
> eller scubataxa.dk - så har jeg domænerne til salg.
> Hvis de ikke bliver solgt eller bliver skambudt - så "bruger vi dem

hvad mener du med skambudt, er det hvis folk ikke vil give nok for det ????

(var det ikke det der blev ulovligt for nogle år siden, altså at opkøbe
domæner for at sælge dem vider og tjæne på det )))

mvh Morten

Fra : kontakt@active-sport~

Dato : 02-06-08 07:55

On 2 Jun., 10:45, Henrik <hen...@scubasserne.dk> wrote:
> [...]
> eller scubataxa.dk - så har jeg domænerne til salg.
> Hvis de ikke bliver solgt eller bliver skambudt - så "bruger vi dem

Udklip af fra den danske domænelov:

§ 12. Registranter må ikke registrere og anvende internetdomænenavne i
strid med god domænenavnsskik.

Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer
af internetdomænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje.

Hvis du er i tvivl, så læs loven på www.difo.dk

Så prisen er 78,75 kr. + 45 kr. om året.

Fra : Henrik

Dato : 03-06-08 03:44

Jeg er ikke i tvivl....
Og et domæne der er "brugt" må godt sælges !
Prisen passer dog ikke helt - den kan gøres billigere :)
MEN.... det rigtige domænenavn kan være MEGET værd....