Dykkerlygter ved flyrejser
Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 01-06-08 15:31

Hejsa

Hvordan er det nu reglerne er for dykkerlygter ved flyrejser ?

De skal være skilt ad, så de ikke kan tænde sig selv.

Men må de godt være adskilt i hovedbagagen, eller skal det være i
håndbagagen ? eller hvordan er det nu ?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, MSDT #505926, TDI Trimix

Fra : temba

Dato : 02-06-08 03:32

On 1 Jun., 16:31, Soren 'theDiver' Reinke <so...@REMOVEreinke.dk>
wrote:
> [...]
>
> De skal være skilt ad, så de ikke kan tænde sig selv.
>
> Men må de godt være adskilt i hovedbagagen, eller skal det være i

For at være helt sikker, kontakt flyselskabet du skal med. Det
afhænger meget af selskabet samt til hvilket land du skal til.

USA/UK=paranoia...

Fra : Lars Skov

Dato : 02-06-08 09:13

Hejsa

Du skal adskille lygten for at der ikke kommer vaccum i lygten (så den
ikke kan åbnes igen efter en flyvetur) - altså 'åbne' alle o-ringe.
Normalt har jeg batterier og lygte i kufferten for ikke at have
'farligt gods' med i kabinen.

Mvh
Lars Skov