EFTERLYSNING EFTERLYSNING
Fra : henrik.gram@sport.dk

Dato : 30-05-08 07:35

Hej Alle

Jeg har mistet mit Nikon D70 med 12-24 wide zoom + Ikelite Hus , 8"
dome port og 2 stk DS125 flash. Det er mistet igår ved Dragør havn kl
ca 20. Hvis i hører om nogen der får det tilbudt , eller har kendskab
til nogen der er kommet i besiddelse af det venligst rring til mig på
61 61 78 78 ... der udloves dusør til finderen eller den der kan skabe
kontakt til en evt tilvejekomst af sættet.

For at bruge det skal man anvende nogle specielle ladere og andet
tilbehør, og sættet er ikke af den store værdi uden dette. Og meget af
det er udgået fra fabrikanten.

Jeg håber at der er nogle der ude, der enten er i besiddelse af
information eller bliver tilbudt det senere.

mvh
Henrik Gram

61 61 78 78
32 53 38 07

Fra : henrik.gram@sport.dk

Dato : 02-06-08 00:57

Man kan se et billede af sættet her http://scubapix.dk/photographer.asp

Fra : Henrik

Dato : 03-06-08 06:39

Er det mistet i vandet - på kaj - fra bil eller ??
Har du ikke serienumre du kan oplyse hvis det er stjålet !?

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 03-06-08 14:51

Eller har du bare "glemt" det ?

Sten

Fra : henrik.gram@sport.dk

Dato : 03-06-08 14:45

On Jun 3, 3:50 pm, "Sten Nordstrøm" <st...@webspeed.dk> wrote:
> Eller har du bare "glemt" det ?
>
> Sten
>
> "Henrik" <hen...@scubasserne.dk> skrev i en meddelelsenews:15f281c6-1782-4021-b8dc-6dd8e30e526f@c65g2000hsa.googlegroups.com...
> Er det mistet i vandet - på kaj - fra bil eller ??
> Har du ikke serienumre du kan oplyse hvis det er stjålet !?

Hej Sten

Det er blevet stjålet - Serienr på alle dele er opgivet til Politiet.
Der er ikke mange af dem i Danmark. Det er specielt lavet og
modificeret hos IkeLite i USA.

Kameraet er det midste værdi. Kan købes på ebay for ingen penge idag.
Men resten er meget dyrere.

Så hvis i hører om det..... :)

Forsikringen er ikke meget for at røre ved det med mindre man næsten
er blevet slået ned og truet med en Kalasnikov og fravristet det.

Gram

Fra : henrik.gram@sport.dk

Dato : 04-06-08 12:03

On Jun 3, 10:44 pm, henrik.g...@sport.dk wrote:

> [...]
>
> Forsikringen er ikke meget for at røre ved det med mindre man næsten
> er blevet slået ned og truet med en Kalasnikov og fravristet det.

I dag er jeg glad :)

Jeg har fået en opringning fra en der har fundet mit kamera udstyr.
Vedkommende har fundet det i en busk tæt på havnen i Dragør, han
skulle rejse på weekend allerede fredag morgen og kom først hjem
idag.

Han tog straks på havnen og så de opslag jeg havde placeret rundt
omkring (i hele byen iøvrigt)

Ud over at være super glad for at have fået mit udstyr tilbage, er jeg
næsten endnu mere glad over at der er ærlige og anstændige mennesker
derude, som tager sig den ulejlighed at opsøge den rette ejer - :)

En stor tak til Hans fra Tårnby der udover en fortjent klækkelig
findeløn er blevet trakteret med en flaske af den fineste malt
whiskey :) skål

Og så iøvrigt tak til alle dem der sympatiserede og interesserede sig
for mit (heldigvis korte) tab :)

Vi ses derude ........

CU Gram
.