Pris pr. kørt km
Fra : Grønne

Dato : 02-06-08 22:53

Ved at Penge & Privatøkonomi hvert år laver en opgørelse over hvad det
koster pr. kørt kilometer for forskellige biler. Men nu skal man være
abonnent for at se det

Er der nogen der kender til tilsvarende sammenligninger ?

/Grønne

Fra : Line

Dato : 03-06-08 02:19

http://www.penge.dk/cm/1.2752

Ved ikke om det er hele sammenligningen, men der er da mange
oplysninger

Fra : Bjarne

Dato : 03-06-08 19:31

Grønne wrote:

> Ved at Penge & Privatøkonomi hvert år laver en opgørelse over hvad det
> koster pr. kørt kilometer for forskellige biler. Men nu skal man være
> abonnent for at se det

abonnent ? hm, jeg købte da bare bladet i en kiosk.

mvh,
Bjarne