Discovery channel (Overhaulin)
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 10:58

G'dag i sommervarmen !

Sidder lige her og grubler ... Brormanden påstod nemlig at de flinke
mennesker i det program åbenbart har en aversion mod sidespejle på
bilerne - og søreme så ... intet udvendigt førerspejl på Melissa's
fine Chevy , som de viste i dagens episode - well - replay nummer 412
;)

- hvad pokker har de mod sidespejle derovre ?

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-06-08 11:38

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

> [...]
>;)
>
>- hvad pokker har de mod sidespejle derovre ?

Det er nok for at undgå dårlige nerver, hvis andre skulle komme for
tæt på lakken. Du ved, den dersens lille skrift i spejlene: (Objects
are closer than they appear)

Væk med spejlene, og så er der ingen der kommer i nærheden
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 12:02

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Væk med spejlene, og så er der ingen der kommer i nærheden

ok ... kender phænomenet - lukker øjnene, så er der nok ingen der
ser det ;)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-06-08 21:20

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> [...]
> ;)
>
> - hvad pokker har de mod sidespejle derovre ?

Hvad der kommer bagfra er uden relevans.
Dette kun fordi 'jeg' er hurtigere end hvad der kunne komme bagfra.

Frit citeret fra 'Cannonball Run'

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i