Så er det med at finde en grimasse, der ka~
Fra : Mogens

Dato : 31-05-08 17:43

Forleden holdt jeg ved rødt lys på en 4-sporet indfaldsvej. Overfor var en
bus ved at udføre en opmarchering foran det røde lys, og dét gjorde hun så
ved at krydse fra venstre til højre vognbane (havd laver en bybus i venstre
vognbane?). Under manøvren "klemmer" hun næsten en nyere S60, hvorfor ejeren
flipper helt ud. Han tager den ind over fortovet og klemmer sig ud på vejen
igen mellem lysfyr og bus. Her smider han bilen for at give buschaufføren et
par bevingede ord med på vejen.

Imidlertid glemmer Volvo-gutten at trække håndbremsen, hvorfor Volvo løber
tilbage og ind i bussen - bagskærmen beskades på Volvo'en. Det ser han
imidlertid ikke - han er jo i fuld gang med at fortælle den kvindelige
buschauffør, hvor stort et fjols han synes, hun er.

Da han kommer tilbage til sin Volvo, kokser det helt for ham - han tror
bussen er kørt frem og ind i hans Volvo istedet for modsat. Han råber og
skriger, alt imens alle på de tilstødende veje iagttager optrinet (der var
en del). Seancen stopper pludselig, da hans kone tilsyneladende fortæller
ham, at han liiige bør huske at trække håndbremsen, når en Volvo forlades.
Kvinder

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 31-05-08 18:50

On Sat, 31 May 2008 16:42:30 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

> [...]
>ham, at han liiige bør huske at trække håndbremsen, når en Volvo forlades.

Fed historie, som jeg kan se for mig i farver og det hele. )))

Skete det på svensk eller dansk grund?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 31-05-08 20:53

> Fed historie, som jeg kan se for mig i farver og det hele. )))

Af hjertet tak - vi skreg af grin :)

> Skete det på svensk eller dansk grund?

Det skete i Malmö - Mariedalsvägen...

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 20:59

> [...]

>ham, at han liiige bør huske at trække håndbremsen, når en Volvo forlades.

Hvorfor skulle hun nu blande sig, når FAR havde taget sig af det hele
) Fed historie - er der stadig rat tilbage i din bil (i min havde
det været bidt af )?
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Mogens

Dato : 31-05-08 21:06

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle hun nu blande sig, når FAR havde taget sig af det hele
> ) Fed historie - er der stadig rat tilbage i din bil (i min havde
> det været bidt af )?

He he - ja, det holdt sgu til det :)

Fra : Prince charming

Dato : 31-05-08 22:46

Mogens wrote:
> [...]
> ham, at han liiige bør huske at trække håndbremsen, når en Volvo forlades.

Det kan godt være jeg bare er langsomt-opfattende, men jeg har svært ved
at forstå det:

Konen sad i bilen og trak ikke selv hånd-bremsen da volvoen begyndte at
trille, mens manden skældte ud på buschaufføren? Er det sådan det skal
forståes?

Hvis ja: Meget underholdende... ROTFLOL... Men jeg har lidt svært ved at
se hvordan i kan høre samtalerne osv...

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 22:52

Prince charming <charming@prince.com> skrev :

>Konen sad i bilen og trak ikke selv hånd-bremsen da volvoen begyndte at
>trille, mens manden skældte ud på buschaufføren? Er det sådan det skal
>forståes?

sikkert ;)

>Hvis ja: Meget underholdende... ROTFLOL... Men jeg har lidt svært ved at
>se hvordan i kan høre samtalerne osv...

mundaflæsning er en god ting ... iøvrigt skal der nok ikke meget idé
rigdom til at forestille sig sammenhængen mellem mund og fagter, hvis
man har overværet selve optrinnet
--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 01-06-08 06:42

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> sikkert ;)

Se'fø'li

> mundaflæsning er en god ting ... iøvrigt skal der nok ikke meget idé
> rigdom til at forestille sig sammenhængen mellem mund og fagter, hvis
> man har overværet selve optrinnet

Præcis

Fra : Møller

Dato : 01-06-08 10:59