Jeremy Clarckson bliver også pelset.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 19:39

naaaah, så er de ved at få skovlen under jeres store idol.

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/2045277/Jeremy-Clarkson-'should-be-sacked-from-Top-Gear'-for-speeding-remark.html#continue

Så kan det ikke vare længe før det show lukker, så vi kan få noget
lødig opera i stedet for.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 29-05-08 20:00

> [...]
> Så kan det ikke vare længe før det show lukker, så vi kan få noget

Ja så mister BBC sgu en del kroner, som vil gå til en konkurrent. Han kan jo
starte et nyt bilprogram på en anden kanal - folk vil stå i kø for at se
det, IMO...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 20:13

On Thu, 29 May 2008 19:00:03 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

> [...]
>starte et nyt bilprogram på en anden kanal - folk vil stå i kø for at se

Det er tidernes ugunst, Mogens.

Det går op i miljø hele skidtet, og det er et spørgsmål om nogen
programchef vil binde an med det.

Det er ikke politisk korrekt, såe deeeet..................

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 29-05-08 20:28

> Det er tidernes ugunst, Mogens.
> Det går op i miljø hele skidtet, og det er et spørgsmål om nogen
> programchef vil binde an med det.
> Det er ikke politisk korrekt, såe deeeet..................

Den enes død, er den andens brød - han starter blot på en anden kanal...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 20:42

On Thu, 29 May 2008 19:28:17 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

>Den enes død, er den andens brød - han starter blot på en anden kanal...

>--

Du læser kun det halve af hvad jeg skriver.

Der findes også politisk korrekte programchefer på alle andre kanaler.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 29-05-08 20:47

> Du læser kun det halve af hvad jeg skriver.
> Der findes også politisk korrekte programchefer på alle andre kanaler.

Jow jow, jeg læser sgu det hele. Der er ik nogen/så mange, der siger/vil
sige nej til Jeremy, IMO

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 29-05-08 21:00

Mogens wrote:
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jow jow, jeg læser sgu det hele. Der er ik nogen/så mange, der siger/vil
> sige nej til Jeremy, IMO

Jeg er også sikker på, at ITV eller Channel 5 gerne vil have ham. Jeg
ser Top Gear pga. Clarkson, ikke fordi det er BBC. Skifter Clarkson
kanal, så skifter jeg med

--
Fjern ".spam.com" fra min mailadresse.

Fra : Mogens

Dato : 29-05-08 21:13

"Rasmus Lauritsen" <rasmus@lauritsen.info.spam.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er også sikker på, at ITV eller Channel 5 gerne vil have ham. Jeg ser
> Top Gear pga. Clarkson, ikke fordi det er BBC. Skifter Clarkson kanal, så
> skifter jeg med

Helt enig

Fra : -= JF =-

Dato : 29-05-08 21:56

Rasmus Lauritsen skrev:

> Skifter Clarkson
> kanal, så skifter jeg med

Ja da! Selvfølgelig!

--
Mvh. John

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 21:05

On Thu, 29 May 2008 19:46:55 GMT, "Mogens"
> [...]

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

>Jow jow, jeg læser sgu det hele. Der er ik nogen/så mange, der siger/vil

Det kommer nok en del an på hvor meget varm luft de får pustet i den
her sag.

Han kan jo slippe med en betinget frakendelse.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 29-05-08 21:12

> Det kommer nok en del an på hvor meget varm luft de får pustet i den
> her sag.

Det vil de fleste bilnørder vel være ligeglade med?

> Han kan jo slippe med en betinget frakendelse.

Jow jow - han er jo kendt...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-05-08 19:55

> Jow jow, jeg læser sgu det hele. Der er ik nogen/så mange, der siger/vil
> sige nej til Jeremy, IMO

Sådan er det - money rules.

/Jan W Nielsen

Fra : Bruno

Dato : 29-05-08 22:05

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Så kan det ikke vare længe før det show lukker, så vi kan få noget

Ingen grund til panik.

Det er ikke første gang der er folk som er ude efter Clarkson/Top Gear,
så jeg kan ikke forestille mig der sker noget slemt denne gang.

Hvis det holder stik at han har kørt 299 km/t på offentlig englsk vej,
så må man dog sige det ikke er særlig smart!

Mvh
Bruno

PS. Hvis nogen trænger til et Top Gear fix, så smut forbi www.final-gear.com

Fra : Klaus G.

Dato : 30-05-08 06:26

> http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/2045277/Jeremy-Clarkson-'should-be-sacked-from-Top-Gear'-for-speeding-remark.html#continue

Hah!

De står sq da nærmest i kø for at være så politiske korrekte som muligt, når
de kommentere ham Clarkson :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : René Løweneck

Dato : 30-05-08 09:06

Hej Klaus !

> De står sq da nærmest i kø for at være så politiske korrekte som muligt,
> når de kommentere ham Clarkson :)

Ja, det er næsten lige som her i gruppen. Det er til at brække sig over
(

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Jan

Dato : 30-05-08 07:15

> [...]
>
> Så kan det ikke vare længe før det show lukker, så vi kan få noget

Det har han sgu godt af , den arrogante stodder.

Næh lad os få nogle reportere der kan vise hvordan man lovligt kan have det
sjovt. Track days, drag racing osv. Der er masser af muligheder for at lege
på lukkede baner, så at gøre det på en offentlig vej er idioti , og da han
er rollemodel for mange fartglade unge mennesker burde han være klogere.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-05-08 22:45

"Jan" <> skrev i meddelelsen ...

> [...]
> lege på lukkede baner, så at gøre det på en offentlig vej er idioti , og
> da han er rollemodel for mange fartglade unge mennesker burde han være

Jeremy Clarckson er indbegrebet på en mand i panikalderen. Jeg gidder ikke
at se Top Gear mere, fordi sådan et narehoved vil jeg ikke slåes i hartkorn
med.

mvh
Henning

Fra : ShutEye

Dato : 31-05-08 22:14

> Jeremy Clarckson er indbegrebet på en mand i panikalderen. Jeg gidder ikke
> at se Top Gear mere, fordi sådan et narehoved vil jeg ikke slåes i
> hartkorn med.

Så din panikalder kommer altså til udtryk på anden vis? :)

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 31-05-08 23:31

"ShutEye" <> skrev i meddelelsen ...

> Så din panikalder kommer altså til udtryk på anden vis? :)

Ja da. Jeg er meget mere sofistikeret.

mvh
Henning