/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Anbefaling af værksted
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-08 19:12

Hej,

Jeg har fået en mindre skade på bagenden af min Golf 2 da der var en der
kørte op bag i den. Er der nogen der kan anbefale et godt værksted hvor jeg
kan få den lavet. Jeg bor i Hammel, men kører gerne lidt for et godt
værksted.

Mvh. Ulrich




 
 
Klaus D. Mikkelsen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 29-05-08 19:16

"Ulrich Sørensen" skriver:
>
> Jeg har fået en mindre skade på bagenden af min Golf 2 da der var en der
> kørte op bag i den. Er der nogen der kan anbefale et godt værksted hvor jeg
> kan få den lavet. Jeg bor i Hammel, men kører gerne lidt for et godt
> værksted.

Hmm, finder du et, så anbefal mig det lige!


Klaus (Samme hjemby som dig)
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

JBH (29-05-2008)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 29-05-08 19:30

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:483EF2EC.197A1D45@du.kan.finde.den...
> "Ulrich Sørensen" skriver:
>>
>> Jeg har fået en mindre skade på bagenden af min Golf 2 da der var en der
>> kørte op bag i den. Er der nogen der kan anbefale et godt værksted hvor
>> jeg
>> kan få den lavet. Jeg bor i Hammel, men kører gerne lidt for et godt
>> værksted.
>
> Hmm, finder du et, så anbefal mig det lige!
>
>
Ja, gode værksteder er ligesom jomfruer...De findes kun i eventyrene...

mvh
JBH



Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 19:47

On Thu, 29 May 2008 20:30:03 +0200, "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
>news:483EF2EC.197A1D45@du.kan.finde.den...
>> "Ulrich Sørensen" skriver:
>>>
>>> Jeg har fået en mindre skade på bagenden af min Golf 2 da der var en der
>>> kørte op bag i den. Er der nogen der kan anbefale et godt værksted hvor
>>> jeg
>>> kan få den lavet. Jeg bor i Hammel, men kører gerne lidt for et godt
>>> værksted.
>>
>> Hmm, finder du et, så anbefal mig det lige!
>>
>>
>Ja, gode værksteder er ligesom jomfruer...De findes kun i eventyrene...

>--

Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )

Men de er en truet art.

--

Venlig hilsen
Folmer

Møller (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-05-08 20:03

Folmer Rasmussen skrev:
>>>
>> Ja, gode værksteder er ligesom jomfruer...De findes kun i eventyrene...
>
>> --
>
> Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )
>
> Men de er en truet art.
>

For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )

Møller

Ukendt (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-08 20:13

On Thu, 29 May 2008 21:03:13 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

>Folmer Rasmussen skrev:
>>>>
>>> Ja, gode værksteder er ligesom jomfruer...De findes kun i eventyrene...
>>
>>> --
>>
>> Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )
>>
>> Men de er en truet art.
>>
>
>For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )
>

Nu er EB i gang med at lede efter Folmers profil )
De ved slet ikke, de bare skal kigge gennem vinduet på en
Skrammelcedes for at se den profil
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 20:19

On Thu, 29 May 2008 21:13:17 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>On Thu, 29 May 2008 21:03:13 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:
>
>>Folmer Rasmussen skrev:
>>>>>
>>>> Ja, gode værksteder er ligesom jomfruer...De findes kun i eventyrene...
>>>
>>>> --
>>>
>>> Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )
>>>
>>> Men de er en truet art.
>>>
>>
>>For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )
>>
>
>Nu er EB i gang med at lede efter Folmers profil )
>De ved slet ikke, de bare skal kigge gennem vinduet på en
>Skrammelcedes for at se den profil

>--

Shhhhyyyyyyy, klap nu kaje, Ivan.

Det er kun Henrik Stidsen herinde fra, der optræder i den avis. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus D. Mikkelsen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 29-05-08 21:00

Ivan Madsen skriver:
>
> Nu er EB i gang med at lede efter Folmers profil )
> De ved slet ikke, de bare skal kigge gennem vinduet på en
> Skrammelcedes for at se den profil

Nu vi er ved den, er det så stadigvæk en bil fra Kim du kører i Folmer ?



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 21:07

On Thu, 29 May 2008 22:00:05 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:
>>
>> Nu er EB i gang med at lede efter Folmers profil )
>> De ved slet ikke, de bare skal kigge gennem vinduet på en
>> Skrammelcedes for at se den profil
>
>Nu vi er ved den, er det så stadigvæk en bil fra Kim du kører i Folmer ?

>--

Nej, det er det ikke.

Jeg kører for Thygesen Transport i Vejle.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus D. Mikkelsen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 29-05-08 21:16

Folmer Rasmussen skriver:
>
> Nej, det er det ikke.
>
> Jeg kører for Thygesen Transport i Vejle.

Nå, så gider jeg ikke at kigge efter det gule "FOLMER" skilt i forruden
af de Kim bil jeg møder.......

Hvilken rute kører du ?



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Folmer Rasmussen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 30-05-08 19:24

On Thu, 29 May 2008 22:15:44 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Folmer Rasmussen skriver:
>>
>> Nej, det er det ikke.
>>
>> Jeg kører for Thygesen Transport i Vejle.
>
>Nå, så gider jeg ikke at kigge efter det gule "FOLMER" skilt i forruden
>af de Kim bil jeg møder.......
>
>Hvilken rute kører du ?

>--

To uger København/Stockholm og derefter en uge København/Sydjylland.

Stadig med det gule skilt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus D. Mikkelsen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 30-05-08 19:28

Folmer Rasmussen skriver:
>
> To uger København/Stockholm

Den vej kommer jeg sjældent.

> og derefter en uge København/Sydjylland.

Der kommer jeg oftere.....

> Stadig med det gule skilt.

Ser du en sort Touran med Schur mærker over det hele, så hils lige. Der
er 40%'s chance for at det er mig...........


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Folmer Rasmussen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 30-05-08 19:36

On Fri, 30 May 2008 20:28:16 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Folmer Rasmussen skriver:
>>
>> To uger København/Stockholm
>
>Den vej kommer jeg sjældent.
>
>> og derefter en uge København/Sydjylland.
>
>Der kommer jeg oftere.....
>
>> Stadig med det gule skilt.
>
>Ser du en sort Touran med Schur mærker over det hele, så hils lige. Der
>er 40%'s chance for at det er mig...........

>--

Jeg skal gøre mit bedste. Jeg giver s'gu en kop kaffe, hvis vi er i
nærheden af et info-teria.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus D. Mikkelsen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 30-05-08 19:37

Folmer Rasmussen skriver:
>
> Jeg skal gøre mit bedste. Jeg giver s'gu en kop kaffe, hvis vi er i
> nærheden af et info-teria.

Så skal det være "kold kaffe med brus" tak.



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 19:32

On Fri, 30 May 2008 20:24:03 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Thu, 29 May 2008 22:15:44 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
><er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:
>
>>Folmer Rasmussen skriver:
>>>
>>> Nej, det er det ikke.
>>>
>>> Jeg kører for Thygesen Transport i Vejle.
>>
>>Nå, så gider jeg ikke at kigge efter det gule "FOLMER" skilt i forruden
>>af de Kim bil jeg møder.......
>>
>>Hvilken rute kører du ?
>
>>--
>
>To uger København/Stockholm og derefter en uge København/Sydjylland.
>
>Stadig med det gule skilt.

Hvorfor ikke ti store gule blinkende lamper "her kommer gnavpot" )
Han kan finde på at give plads til andre og er iøvrigt pisseligeglad
med at komme først )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 30-05-08 19:42

On Fri, 30 May 2008 20:31:57 +0200, Ivan Madsen <> wrote:



>>To uger København/Stockholm og derefter en uge København/Sydjylland.
>>
>>Stadig med det gule skilt.
>
>Hvorfor ikke ti store gule blinkende lamper "her kommer gnavpot" )
>Han kan finde på at give plads til andre og er iøvrigt pisseligeglad
>med at komme først )

>--

Hør nu her.

Hvor mange gange skal far forklare dig det. Er du fatsvag? ))

Far er ikke til mange lamper, hverken gule eller i andre farver.

Gnavpot er der en der hedder fra før, så det er udelukket.

Det sidste siger du ikke til mine kunder, eller vognmanden, så falder
der brænde ned. ) Desuden er det ikke helt sandt.

Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
til at te sig åndsvagt. )

Ellers går det stille og roligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Brian (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 30-05-08 19:49

Folmer Rasmussen wrote:

> Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
> op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
> til at te sig åndsvagt. )

Lyder fornuftigt - bare hold dig fra at genere sorte Saab'er... så falder
der brænde ned!

> Ellers går det stille og roligt.

Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60

/Brian



Møller (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 30-05-08 20:04

Brian skrev:

> Lyder fornuftigt - bare hold dig fra at genere sorte Saab'er... så falder
> der brænde ned!
>
>> Ellers går det stille og roligt.
>
> Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60
>
der er endnu værre med de der 50-
De tror de ved alt, men de der 60+ de ved at der er meget de ikke ved, og derfor undlader at
beskæftige sig med de de ikke kender til før de har søgt viden eller får de der ved noget om
sagerne til at udføre det, det er ikke ofte de tror eller udtaler sig om noget de ikke kender til
De der mellem 50-60 er sådan i en mellemfase, mellem "jeg ved alt" og tvivlere.

Møller

Møller

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 20:11

On Fri, 30 May 2008 21:04:01 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

>Brian skrev:
>
>> Lyder fornuftigt - bare hold dig fra at genere sorte Saab'er... så falder
>> der brænde ned!
>>
>>> Ellers går det stille og roligt.
>>
>> Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60
>>
>der er endnu værre med de der 50-
>De tror de ved alt, men de der 60+ de ved at der er meget de ikke ved, og derfor undlader at
>beskæftige sig med de de ikke kender til før de har søgt viden eller får de der ved noget om
>sagerne til at udføre det, det er ikke ofte de tror eller udtaler sig om noget de ikke kender til
>De der mellem 50-60 er sådan i en mellemfase, mellem "jeg ved alt" og tvivlere.
>
Hov-hov - do! Det er de der lige over 39 der er i tvivl - vi andre ved
godt hvornår vi skal spørge ) Jeg vil ikke udelukke, der findes
eksempler på, hvad du inseminerer, at min gruppe skulle være
bedrevidende (og køre 300+ km/t) - det GØR VI IKKE. Hvis vi gør det er
jeg meldt ud ))
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Møller (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 30-05-08 20:35

Ivan Madsen skrev:
> On Fri, 30 May 2008 21:04:01 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:
>>>>> Ellers går det stille og roligt.
>>> Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60
>>>
>> der er endnu værre med de der 50-
>> De tror de ved alt, men de der 60+ de ved at der er meget de ikke ved, og derfor undlader at
>> beskæftige sig med de de ikke kender til før de har søgt viden eller får de der ved noget om
>> sagerne til at udføre det, det er ikke ofte de tror eller udtaler sig om noget de ikke kender til
>> De der mellem 50-60 er sådan i en mellemfase, mellem "jeg ved alt" og tvivlere.
>>
> Hov-hov - do! Det er de der lige over 39 der er i tvivl - vi andre ved
> godt hvornår vi skal spørge )

Ok så retter vi til
30+ til 40-


>Jeg vil ikke udelukke, der findes eksempler på, hvad du inseminerer,
Nå ja min kone i sin tid

>at min gruppe skulle være bedrevidende (og køre 300+ km/t) - det GØR VI IKKE. Hvis vi gør det er
> jeg meldt ud ))

udmeldelse accepteret )

Møller

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 20:43

On Fri, 30 May 2008 21:35:19 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

<...>
>
>udmeldelse accepteret )
>

Vi er faktisk nogle få tilbage fra 57' der stadig mener, vi skal være
en smule solidariske og tage hensyn til hinanden - men jeg kan da godt
se, den trend er for nedadgående. Har givet plads til mange i den
forløbne uge - og det spiller selvfølgelig ikke ind at en airbag til
en Punto koster en totalskade og en ridse i en ML420, Freelander eller
hvad de hedder bare en ridse til x kr. )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Møller (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 30-05-08 20:54

Ivan Madsen skrev:
> On Fri, 30 May 2008 21:35:19 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:
>
> <...>
>> udmeldelse accepteret )
>>
>
> Vi er faktisk nogle få tilbage fra 57' der stadig mener, vi skal være
> en smule solidariske og tage hensyn til hinanden - men jeg kan da godt
> se, den trend er for nedadgående. Har givet plads til mange i den
> forløbne uge - og det spiller selvfølgelig ikke ind at en airbag til
> en Punto koster en totalskade og en ridse i en ML420, Freelander eller
> hvad de hedder bare en ridse til x kr. )

Ok taget til nåde igen, da der udvises en vis for for ansvarsfølelse og solidaritet.
Vi er jo nogle der er fra før curlinggeneration og ønskebørn- de der får alt det de ønsker sig, på
andres bekostning-.
da de begyndt at få kørekort anskaffede jeg mig et engangskamera til dokumentation af skader påført
af dem, de løber altid fra deres ansvar, da det er samfundet skyld. jeg har et pænt et fra en
parkeringsplads, hvor en af slagsen skubbede til min løveunge da han skulle nå ind efter en pizza
før lukketid. Han måbende, da jeg stod og tog billeder: "smil du er med på billedet"!!!

Så velkommen tilbage.

Møller

Folmer Rasmussen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 30-05-08 20:09

On Fri, 30 May 2008 20:48:59 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Folmer Rasmussen wrote:
>
>> Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
>> op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
>> til at te sig åndsvagt. )
>
>Lyder fornuftigt - bare hold dig fra at genere sorte Saab'er... så falder
>der brænde ned!

>--

Dyrlæger kunne jeg aldrig finde på at genere på nogen måde. Det er
flinke og rare mennesker.

>--

>> Ellers går det stille og roligt.
>
>Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60

>--

Nu kommer jeg snart til at blive sur på dig.

Jeg er en '49 model, så kan du selv regne ud hvor stor undskyldningen
skal være.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus D. Mikkelsen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 30-05-08 20:08

Folmer Rasmussen skriver:
>
> Dyrlæger kunne jeg aldrig finde på at genere på nogen måde. Det er
> flinke og rare mennesker.

ROFL.....



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 20:19

On Fri, 30 May 2008 21:09:16 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Fri, 30 May 2008 20:48:59 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:
>
>>Folmer Rasmussen wrote:
>>
>>> Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
>>> op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
>>> til at te sig åndsvagt. )
>>
>>Lyder fornuftigt - bare hold dig fra at genere sorte Saab'er... så falder
>>der brænde ned!
>
>>--
>
>Dyrlæger kunne jeg aldrig finde på at genere på nogen måde. Det er
>flinke og rare mennesker.
>

Ikke ALLE dyrlæger, desværre. Men det er en lang historie om en hund
der føder og er "kunde i butikken" og pludselig ikke kan ses af
"døgnvagten" ved nattetide (og døgnvagten var den dyrlæge, der havde
scannet mor hund samme formiddag) fordi dyrlægen havde private
årsager. (hvorfor fanden man så har vagt har vi stadig ingen
forklaring på) (og det kostede mindst en hvalp livet) Men OK - vi har
fundet et alternativ. (men den nat er iøvrigt fortrængt, tror jeg nok
- den vender nok frygteligt tilbage, når mor hund bliver gravid igen)

>>--
>
>>> Ellers går det stille og roligt.
>>
>>Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60
>
>>--
>
>Nu kommer jeg snart til at blive sur på dig.
>
>Jeg er en '49 model, så kan du selv regne ud hvor stor undskyldningen
>skal være.

Hmm - datede engang en 47'model, det var godt nok alternativt. )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Brian (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 30-05-08 20:23

Folmer Rasmussen wrote:
>
> Dyrlæger kunne jeg aldrig finde på at genere på nogen måde. Det er
> flinke og rare mennesker.

Sjovt nok hvad selvsamme kollegaer hentydede (dyrlægevogn) da de blev
introduceret for bæstet.

>> Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin
>> +60
>
>> --
>
> Nu kommer jeg snart til at blive sur på dig.
>
> Jeg er en '49 model, så kan du selv regne ud hvor stor undskyldningen
> skal være.

Det må blive en enkelt undskyldning, men jeg er desværre lige løbet tør for
den slags fnidderfnadder

/Brian



Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 19:50

On Fri, 30 May 2008 20:41:32 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Fri, 30 May 2008 20:31:57 +0200, Ivan Madsen <> wrote:
>
>
>
>>>To uger København/Stockholm og derefter en uge København/Sydjylland.
>>>
>>>Stadig med det gule skilt.
>>
>>Hvorfor ikke ti store gule blinkende lamper "her kommer gnavpot" )
>>Han kan finde på at give plads til andre og er iøvrigt pisseligeglad
>>med at komme først )
>
>>--
>
>Hør nu her.
>
>Hvor mange gange skal far forklare dig det. Er du fatsvag? ))

Åbenbart!! ) Eller rettere bilist og ikke LKW-fører )

>
>Far er ikke til mange lamper, hverken gule eller i andre farver.

Vidste det godt, men kunne ikke lade være )

>
>Gnavpot er der en der hedder fra før, så det er udelukket.

Okay, Folmer !

>
>Det sidste siger du ikke til mine kunder, eller vognmanden, så falder
>der brænde ned. ) Desuden er det ikke helt sandt.
>

Hvornår kører du Jylland næste gang, må have en snak med cheferne
(arbejdsmæssigt og privat, du ved!) For jeg tror egentlig gerne, jeg
vil vide, hvodden en Skrammelcedes klarer en A3 1.8T )


>Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
>op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
>til at te sig åndsvagt. )
>

Du kunne sq da bare have sigt, vi er ens )) Og nej - kæmper ikke
med den slags, men et stille dril kan komme på tale )

>Ellers går det stille og roligt.

--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 30-05-08 20:18

On Fri, 30 May 2008 20:50:03 +0200, Ivan Madsen <> wrote:


>>Hør nu her.
>>
>>Hvor mange gange skal far forklare dig det. Er du fatsvag? ))
>
>Åbenbart!! ) Eller rettere bilist og ikke LKW-fører )

>--

OK, så har du jo nok at slås med, så behøver jeg ikke gnide mere salt
i såret.

>--

>>Far er ikke til mange lamper, hverken gule eller i andre farver.
>
>Vidste det godt, men kunne ikke lade være )

>--

Næh, det kribler og krabler i fingrene.

>--

>Hvornår kører du Jylland næste gang, må have en snak med cheferne
>(arbejdsmæssigt og privat, du ved!) For jeg tror egentlig gerne, jeg
>vil vide, hvodden en Skrammelcedes klarer en A3 1.8T )

>--

Det bliver tirsdag til fredag i uge 25, og du skal være hjerteligt
velkommen. Hvor kommer Audi'en ind i billedet?

>--

>>Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
>>op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
>>til at te sig åndsvagt. )
>>
>
>Du kunne sq da bare have sigt, vi er ens )) Og nej - kæmper ikke
>med den slags, men et stille dril kan komme på tale )

>--

Jeg kæmper heller ikke med dem, men jeg venter ikke så længe på dem,
som jeg venter på andre, inden jeg begynder en overhaling.

De er ikke alene utålelige i trafikken, de er det s'gu osse i
cafeteriakøen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 20:22

On Fri, 30 May 2008 21:18:03 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>
>
>>>Far er ikke til mange lamper, hverken gule eller i andre farver.
>>
>>Vidste det godt, men kunne ikke lade være )
>
>>--
>
>Næh, det kribler og krabler i fingrene.
>

Der er knapper )

>>--
>
>>Hvornår kører du Jylland næste gang, må have en snak med cheferne
>>(arbejdsmæssigt og privat, du ved!) For jeg tror egentlig gerne, jeg
>>vil vide, hvodden en Skrammelcedes klarer en A3 1.8T )
>
>>--
>
>Det bliver tirsdag til fredag i uge 25, og du skal være hjerteligt
>velkommen. Hvor kommer Audi'en ind i billedet?
>

Lidt senere, tror jeg nok - noget med Bimmer og Audi )

>>--
>
>>>Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
>>>op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
>>>til at te sig åndsvagt. )
>>>
>>
>>Du kunne sq da bare have sigt, vi er ens )) Og nej - kæmper ikke
>>med den slags, men et stille dril kan komme på tale )
>
>>--
>
>Jeg kæmper heller ikke med dem, men jeg venter ikke så længe på dem,
>som jeg venter på andre, inden jeg begynder en overhaling.
>
>De er ikke alene utålelige i trafikken, de er det s'gu osse i
>cafeteriakøen.

Åh, jo......det er jo "herrefolket"
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 30-05-08 20:27

On Fri, 30 May 2008 21:22:00 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>On Fri, 30 May 2008 21:18:03 +0200, Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...>
>>
>>>>Far er ikke til mange lamper, hverken gule eller i andre farver.
>>>
>>>Vidste det godt, men kunne ikke lade være )
>>
>>>--
>>
>>Næh, det kribler og krabler i fingrene.
>>
>
>Der er knapper )

>--

Det er jo det der er. ))

>--

>>Det bliver tirsdag til fredag i uge 25, og du skal være hjerteligt
>>velkommen. Hvor kommer Audi'en ind i billedet?
>>
>
>Lidt senere, tror jeg nok - noget med Bimmer og Audi )

>--

Det må jeg høre mere om.

>--

>>De er ikke alene utålelige i trafikken, de er det s'gu osse i
>>cafeteriakøen.
>
>Åh, jo......det er jo "herrefolket"

>--

Det er det jeg ikke forstår. Hvilken status er der i at køre rundt i
en grønthandlerbil?

--

Venlig hilsen
Folmer

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 20:32

On Fri, 30 May 2008 21:27:12 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>
>
>>--
>
>Det er det jeg ikke forstår. Hvilken status er der i at køre rundt i
>en grønthandlerbil?


Det er jo så lige der lidt information fra "fodfolket" kan komme på
tale )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 30-05-08 20:49

On Fri, 30 May 2008 21:31:30 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>On Fri, 30 May 2008 21:27:12 +0200, Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...>
>>
>>>--
>>
>>Det er det jeg ikke forstår. Hvilken status er der i at køre rundt i
>>en grønthandlerbil?
>
>
>Det er jo så lige der lidt information fra "fodfolket" kan komme på
>tale )

>--

Ja, det er nemlig rigtigt.

Når vi nu er inde på emnet, så vil jeg da ikke undlade at bemærke, at
jeg forstår "grønthandleren" bedre end jeg forstår yuppien.

Hvis jeg kom oppe fra den store tyrkiske højslette, med den sociale
standard der er der (jeg har været der), og så pludseligt befandt mig
i et helt andet land, hvor man med lidt rettidig opsparing kan købe en
godt nok meget gammel og meget brugt Bimmer, så ville jeg s'gu også
gøre det.

Det må jo svare til, at jeg pludseligt på en chaufførløn kunne købe en
lettere brugt Bugatti Veyron, hvis jeg bare flyttede til det rigtige
land.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 20:54

On Fri, 30 May 2008 21:48:40 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Fri, 30 May 2008 21:31:30 +0200, Ivan Madsen <> wrote:
>
>>On Fri, 30 May 2008 21:27:12 +0200, Folmer Rasmussen
>><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>>
>><...>
>>>
>>>>--
>>>
>>>Det er det jeg ikke forstår. Hvilken status er der i at køre rundt i
>>>en grønthandlerbil?
>>
>>
>>Det er jo så lige der lidt information fra "fodfolket" kan komme på
>>tale )
>
>>--
>
>Ja, det er nemlig rigtigt.
>
>Når vi nu er inde på emnet, så vil jeg da ikke undlade at bemærke, at
>jeg forstår "grønthandleren" bedre end jeg forstår yuppien.
>

Du forstår ingenting, kan jeg høre. Lad ordet "firmabil" sive gennem
øregangene et par hundrede gange, så måske du forstår. Den slags
mennesker har fået en bil smidt i hovedet og skal ikke engang selv
betale brændstoffet. Og gæt lige hvorfor der er så mange Mondeo, A3,
A4, C5 osv i ydersporet )

>Hvis jeg kom oppe fra den store tyrkiske højslette, med den sociale
>standard der er der (jeg har været der), og så pludseligt befandt mig
>i et helt andet land, hvor man med lidt rettidig opsparing kan købe en
>godt nok meget gammel og meget brugt Bimmer, så ville jeg s'gu også
>gøre det.

Nogle af dem har faktisk en ganske lidt brugt Bimmer - de kan også
spare op, noget vi har glemt i boligprisernes himmelflugt her i DK.

>
>Det må jo svare til, at jeg pludseligt på en chaufførløn kunne købe en
>lettere brugt Bugatti Veyron, hvis jeg bare flyttede til det rigtige
>land.

Hvis nu du flyttede til Venezuela kunne du på benzinen til 24 øre/l,
men hvad bilen koster aner jeg faktisk ikke.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 30-05-08 21:05

On Fri, 30 May 2008 21:54:29 +0200, Ivan Madsen <> wrote:


>>Når vi nu er inde på emnet, så vil jeg da ikke undlade at bemærke, at
>>jeg forstår "grønthandleren" bedre end jeg forstår yuppien.
>>
>
>Du forstår ingenting, kan jeg høre. Lad ordet "firmabil" sive gennem
>øregangene et par hundrede gange, så måske du forstår. Den slags
>mennesker har fået en bil smidt i hovedet og skal ikke engang selv
>betale brændstoffet. Og gæt lige hvorfor der er så mange Mondeo, A3,
>A4, C5 osv i ydersporet )

>--

Joda, det forstår jeg godt.

Det er nogen underlige mennesker. Jeg har det indtryk, at hele det
firmas eksistens som de arbejder i, er afhængig af dem, og kun dem.
Til gengæld har jeg også en vis tro på, at de ikke er så dygtige til
deres job. De er i hvert fald længere om det end de fleste.

Har du ikke lagt mærke til, at de meget ofte kører hjem, lang tid
efter os andre?

>--

>>Hvis jeg kom oppe fra den store tyrkiske højslette, med den sociale
>>standard der er der (jeg har været der), og så pludseligt befandt mig
>>i et helt andet land, hvor man med lidt rettidig opsparing kan købe en
>>godt nok meget gammel og meget brugt Bimmer, så ville jeg s'gu også
>>gøre det.
>
>Nogle af dem har faktisk en ganske lidt brugt Bimmer - de kan også
>spare op, noget vi har glemt i boligprisernes himmelflugt her i DK.

>--

De fleste tror de sparer op i boligen. De bliver klogere når og hvis
vi igen får en anden regering. Der er potentiale til mange
socialdemokratiske udskejelser i sådan en friværdi.

>--

>>Det må jo svare til, at jeg pludseligt på en chaufførløn kunne købe en
>>lettere brugt Bugatti Veyron, hvis jeg bare flyttede til det rigtige
>>land.
>
>Hvis nu du flyttede til Venezuela kunne du på benzinen til 24 øre/l,
>men hvad bilen koster aner jeg faktisk ikke.

>--

Jeg kender ikke nogen dernede.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 21:30

On Fri, 30 May 2008 22:04:51 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>
>
>Det er nogen underlige mennesker. Jeg har det indtryk, at hele det
>firmas eksistens som de arbejder i, er afhængig af dem, og kun dem.
>Til gengæld har jeg også en vis tro på, at de ikke er så dygtige til
>deres job. De er i hvert fald længere om det end de fleste.
>
>Har du ikke lagt mærke til, at de meget ofte kører hjem, lang tid
>efter os andre?

Jow, men troede den slags tjente mere end jeg gjorde - og i givet fald
uden misundelse. Stor var min undren, da jeg fik sandheden at vide
) Men OK - jeg klager nu ikke )

>
>>--
>
>>>Hvis jeg kom oppe fra den store tyrkiske højslette, med den sociale
>>>standard der er der (jeg har været der), og så pludseligt befandt mig
>>>i et helt andet land, hvor man med lidt rettidig opsparing kan købe en
>>>godt nok meget gammel og meget brugt Bimmer, så ville jeg s'gu også
>>>gøre det.
>>
>>Nogle af dem har faktisk en ganske lidt brugt Bimmer - de kan også
>>spare op, noget vi har glemt i boligprisernes himmelflugt her i DK.
>
>>--
>
>De fleste tror de sparer op i boligen. De bliver klogere når og hvis
>vi igen får en anden regering. Der er potentiale til mange
>socialdemokratiske udskejelser i sådan en friværdi.
>

JEG sparer op i boligen, ohh, kære Folmer! Men jeg ved godt, at der
ikke skal meget til at rykke ved fundamentet når politikere er på job
- men når dine kolleger kører forbi går det nu helt fint med
"rock-i-synagogen", så'eeh....måske en bedre vej!!



>>--
>
>>>Det må jo svare til, at jeg pludseligt på en chaufførløn kunne købe en
>>>lettere brugt Bugatti Veyron, hvis jeg bare flyttede til det rigtige
>>>land.
>>
>>Hvis nu du flyttede til Venezuela kunne du på benzinen til 24 øre/l,
>>men hvad bilen koster aner jeg faktisk ikke.
>
>>--
>
>Jeg kender ikke nogen dernede.

Dit problem, brormand! )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (31-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 31-05-08 09:15

On Fri, 30 May 2008 22:30:09 +0200, Ivan Madsen <> wrote:


>>De fleste tror de sparer op i boligen. De bliver klogere når og hvis
>>vi igen får en anden regering. Der er potentiale til mange
>>socialdemokratiske udskejelser i sådan en friværdi.
>>
>
>JEG sparer op i boligen, ohh, kære Folmer! Men jeg ved godt, at der
>ikke skal meget til at rykke ved fundamentet når politikere er på job
>- men når dine kolleger kører forbi går det nu helt fint med
>"rock-i-synagogen", så'eeh....måske en bedre vej!!

>--

Det gør jeg også, sparer op i boligen altså, men i modsætning til dig,
bor jeg på en vej, hvor gennemkørsel for lastbiler ikke er tilladt.


>--

>>>>Det må jo svare til, at jeg pludseligt på en chaufførløn kunne købe en
>>>>lettere brugt Bugatti Veyron, hvis jeg bare flyttede til det rigtige
>>>>land.
>>>
>>>Hvis nu du flyttede til Venezuela kunne du på benzinen til 24 øre/l,
>>>men hvad bilen koster aner jeg faktisk ikke.
>>
>>>--
>>
>>Jeg kender ikke nogen dernede.
>
>Dit problem, brormand! )

>--

Det er fanneme typisk.Aldrig så snart man har befamlet tasterne på
keyboardet med et helt uskyldigt indlæg i debatten, så rammes man af
et bombardement af problemer. )

Mit problem her og mit problem der. Det er s'gu for meget.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ukendt (31-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-05-08 16:05

On Sat, 31 May 2008 10:15:08 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>
>
>Det gør jeg også, sparer op i boligen altså, men i modsætning til dig,
>bor jeg på en vej, hvor gennemkørsel for lastbiler ikke er tilladt.
>
>

Bor idyllisk ved en Marguerit-rute - så her om sommeren nyder vi
udover et antal lastbiler også utallige motorcykler. De fleste hører
vi ikke, men nogle få skal gøre opmærksom på sig selv ved voldsom V2
lyd ) Men de mobile gulvtæpper reagerer ikke på dem, heldigvis

<...>
>
>Det er fanneme typisk.Aldrig så snart man har befamlet tasterne på
>keyboardet med et helt uskyldigt indlæg i debatten, så rammes man af
>et bombardement af problemer. )
>
>Mit problem her og mit problem der. Det er s'gu for meget.

Undskyld jeg kom med et forslag til at løse din benzinkrise, skal
aldrig gentage sig )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 20:17

On Thu, 29 May 2008 21:03:13 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

>Folmer Rasmussen skrev:
>>>>
>>> Ja, gode værksteder er ligesom jomfruer...De findes kun i eventyrene...
>>
>>> --
>>
>> Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )
>>
>> Men de er en truet art.
>>
>
>For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )

>--

Hva' er nu det for en liste?

Hvis liste overhovedet kan komme på tale, så kan den lille sluttede
kreds af terrorister in spe liste a', ka' de.

--

Venlig hilsen
Folmer

Møller (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-05-08 20:49

Folmer Rasmussen skrev:

>>> Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )
>>>
>>> Men de er en truet art.
>>>
>> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )
>
>> --
>
> Hva' er nu det for en liste?
Så du ikke den lille pige på TV uskyldig som sne forsvare mordere, voldsforbrydere og narkohandlere
der havde fået en flybillet og startsum med til indkøb af taxa, grønthandel eller hvad det nu kan
blive til, valmuer?

>
> Hvis liste overhovedet kan komme på tale, så kan den lille sluttede
> kreds af terrorister in spe liste a', ka' de.

Det er netop det de ikke kan for A ligger underdrejet, og Ø er den tomme mængde:
Du ved tomme tønder buldrer mest,
Men listige er de, fisker i rørt vande med BUPL og andre rødgardister som nyttige idioter
men de er vel alle indavl fra Godtfred Appels og Scocozza tid som ideolog for DKP; KAK, KAP,
SAP,KFML og hvem der ellers kom fra RUC ud over nogle med lejlighed på Amager, men dem bliver der
måske lejlighed til at se nærmere på...v'lejlighed.

Måske der er et ledig sæde i et fly til mellemøsten, hvor der er grupperinger der har deres sympati,
men ikke noget at ha' den i.

Måske en lastbil som bruges til kvægtransport, som den gode Johanne også har æret efter kan bruges i
stedet for fly, nu hvor de er bange for at falde ned i noget snavs når de kommer hjem.

Møller


Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 20:55

On Thu, 29 May 2008 21:49:09 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

>Folmer Rasmussen skrev:
>
>>>> Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )
>>>>
>>>> Men de er en truet art.
>>>>
>>> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )
>>
>>> --
>>
>> Hva' er nu det for en liste?
>Så du ikke den lille pige på TV uskyldig som sne forsvare mordere, voldsforbrydere og narkohandlere
>der havde fået en flybillet og startsum med til indkøb af taxa, grønthandel eller hvad det nu kan
>blive til, valmuer?

>--

Det er jo det sædvanlige fra den kant.

>--

>> Hvis liste overhovedet kan komme på tale, så kan den lille sluttede
>> kreds af terrorister in spe liste a', ka' de.
>
>Det er netop det de ikke kan for A ligger underdrejet, og Ø er den tomme mængde:
>Du ved tomme tønder buldrer mest,
>Men listige er de, fisker i rørt vande med BUPL og andre rødgardister som nyttige idioter
>men de er vel alle indavl fra Godtfred Appels og Scocozza tid som ideolog for DKP; KAK, KAP,
>SAP,KFML og hvem der ellers kom fra RUC ud over nogle med lejlighed på Amager, men dem bliver der
>måske lejlighed til at se nærmere på...v'lejlighed.

>--

Ja, det er øndigt alt sammen.

>--

>Måske der er et ledig sæde i et fly til mellemøsten, hvor der er grupperinger der har deres sympati,
>men ikke noget at ha' den i.
>
>Måske en lastbil som bruges til kvægtransport, som den gode Johanne også har æret efter kan bruges i
>stedet for fly, nu hvor de er bange for at falde ned i noget snavs når de kommer hjem.

>--

Du véd godt at jeg ikke vil køre sådan noget, ikk'??

--

Venlig hilsen
Folmer

Møller (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-05-08 21:01

Folmer Rasmussen skrev:
> On Thu, 29 May 2008 21:49:09 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:
>
>> Folmer Rasmussen skrev:
>>
>>>>> Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )
>>>>>
>>>>> Men de er en truet art.
>>>>>
>>>> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )
>>>> --
>>> Hva' er nu det for en liste?

>
> Ja, det er øndigt alt sammen.
>
>> --
>
>> Måske der er et ledig sæde i et fly til mellemøsten, hvor der er grupperinger der har deres sympati,
>> men ikke noget at ha' den i.
>>
>> Måske en lastbil som bruges til kvægtransport, som den gode Johanne også har været efter kan bruges i
>> stedet for fly, nu hvor de er bange for at falde ned i noget snavs når de kommer hjem.
>
>> --
>
> Du véd godt at jeg ikke vil køre sådan noget, ikk'??

Jo det var godt nok noget værre gris.. )
Men gedetransport, eller kameler for den sags skyld kunne vel komme på tale?
For gode ord og en bøn.

Møller



Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 21:09

On Thu, 29 May 2008 22:01:15 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:



>> Du véd godt at jeg ikke vil køre sådan noget, ikk'??
>
>Jo det var godt nok noget værre gris.. )
>Men gedetransport, eller kameler for den sags skyld kunne vel komme på tale?
>For gode ord og en bøn.

>--

Nej, du kommer aldrig til at opleve at jeg kører med levende dyr.

Døde griseskinker til Parma, det er OK.

--

Venlig hilsen
Folmer

Brian (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 29-05-08 20:27

Møller wrote:

> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste
> )

Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den

/Brian



Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 20:40

On Thu, 29 May 2008 21:26:43 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Møller wrote:
>
>> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste
>> )
>
>Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
>indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den

>--

Nej, det tror jeg ikke du ville. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Ukendt (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-08 20:42

On Thu, 29 May 2008 21:39:51 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Thu, 29 May 2008 21:26:43 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:
>
>>Møller wrote:
>>
>>> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste
>>> )
>>
>>Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
>>indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den
>
>>--
>
>Nej, det tror jeg ikke du ville. )

Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 20:45

On Thu, 29 May 2008 21:42:23 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>On Thu, 29 May 2008 21:39:51 +0200, Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
>>On Thu, 29 May 2008 21:26:43 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:
>>
>>>Møller wrote:
>>>
>>>> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste
>>>> )
>>>
>>>Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
>>>indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den
>>
>>>--
>>
>>Nej, det tror jeg ikke du ville. )
>
>Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )

>--

Oh, hellige Moses!!

Han har ikke gennemskuet "de indre værdier"?? *LOL*

Sårn lidt lissom en gammel Corolla der er T. Hansen stylet?

--

Venlig hilsen
Folmer

Ukendt (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-08 20:48

On Thu, 29 May 2008 21:45:01 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Thu, 29 May 2008 21:42:23 +0200, Ivan Madsen <> wrote:
>
>>On Thu, 29 May 2008 21:39:51 +0200, Folmer Rasmussen
>><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>>
>>>On Thu, 29 May 2008 21:26:43 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:
>>>
>>>>Møller wrote:
>>>>
>>>>> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste
>>>>> )
>>>>
>>>>Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
>>>>indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den
>>>
>>>>--
>>>
>>>Nej, det tror jeg ikke du ville. )
>>
>>Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )
>
>>--
>
>Oh, hellige Moses!!
>
>Han har ikke gennemskuet "de indre værdier"?? *LOL*
>
>Sårn lidt lissom en gammel Corolla der er T. Hansen stylet?

Bortset fra at det vist nok er en Previa )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 20:57

On Thu, 29 May 2008 21:47:50 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>>>Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )
>>
>>>--
>>
>>Oh, hellige Moses!!
>>
>>Han har ikke gennemskuet "de indre værdier"?? *LOL*
>>
>>Sårn lidt lissom en gammel Corolla der er T. Hansen stylet?
>
>Bortset fra at det vist nok er en Previa )

>--

Det bliver det s'gu ikke bedre af.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ukendt (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-08 21:19

On Thu, 29 May 2008 21:56:52 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Thu, 29 May 2008 21:47:50 +0200, Ivan Madsen <> wrote:
>
>>>>Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )
>>>
>>>>--
>>>
>>>Oh, hellige Moses!!
>>>
>>>Han har ikke gennemskuet "de indre værdier"?? *LOL*
>>>
>>>Sårn lidt lissom en gammel Corolla der er T. Hansen stylet?
>>
>>Bortset fra at det vist nok er en Previa )
>
>>--
>
>Det bliver det s'gu ikke bedre af.

Jo, da - det er ikke en 3-tyrker-i med ali-fælge og terninger i
forruden ) Fordi så ville han jo forsøge at overhale Jan, så vi
kunne få en ny beretning )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Brian (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 29-05-08 20:49

Ivan Madsen wrote:
> On Thu, 29 May 2008 21:39:51 +0200, Folmer Rasmussen
>
>>> Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den
>>> præcis indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den
>>
>>> --
>>
>> Nej, det tror jeg ikke du ville. )

Nu skal jeg jo lige have skåret ud i pap, hvad den liste indebærer - men hun
ligner én, der kan få mig til meget

> Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )

Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

/Brian



Møller (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-05-08 20:56

Brian skrev:
>>>> --
>>> Nej, det tror jeg ikke du ville. )
>
> Nu skal jeg jo lige have skåret ud i pap, hvad den liste indebærer - men hun
> ligner én, der kan få mig til meget
>
>> Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )
>
> Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på
>

så prøv ar skru op for høreapparatet

Møller

Brian (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 29-05-08 21:11

Møller wrote:

>> Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på
>>
>
> så prøv ar skru op for høreapparatet

Jeg har godt hørt at hun på mange måder er lidt skinger - men alligevel...

/Brian



Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 21:03

On Thu, 29 May 2008 21:49:09 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Ivan Madsen wrote:
>> On Thu, 29 May 2008 21:39:51 +0200, Folmer Rasmussen
>>
>>>> Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den
>>>> præcis indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den
>>>
>>>> --
>>>
>>> Nej, det tror jeg ikke du ville. )
>
>Nu skal jeg jo lige have skåret ud i pap, hvad den liste indebærer - men hun
>ligner én, der kan få mig til meget
>
>> Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )
>
>Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

>--

Unge maaarnd.

Som de sagde i gamle dage, i Præstens Radioavis, så kan jeg fornemme
at der er uro i jernet. (Det sagde de s'gu)

Når du så er færdig med din "rørlæggertjans", og det værste har lagt
sig, bliver du nødt til at se i øjnene, at du bliver nødt til at
veksle ord med konen.

Det vil ramme dig som et TGV-tog lige i mellemgulvet, og når du er på
vej ned, kommer der sådan et japansk hurtigtog, chimpansen tror jeg de
kalder det, ovenfra og rammer dig i nakken. )

Keep away from that woman!!

--

Venlig hilsen
Folmer

Brian (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 29-05-08 21:12

Folmer Rasmussen wrote:

> Unge maaarnd.
>
> Som de sagde i gamle dage, i Præstens Radioavis, så kan jeg fornemme
> at der er uro i jernet. (Det sagde de s'gu)
>
> Når du så er færdig med din "rørlæggertjans", og det værste har lagt
> sig, bliver du nødt til at se i øjnene, at du bliver nødt til at
> veksle ord med konen.
>
> Det vil ramme dig som et TGV-tog lige i mellemgulvet, og når du er på
> vej ned, kommer der sådan et japansk hurtigtog, chimpansen tror jeg de
> kalder det, ovenfra og rammer dig i nakken. )
>
> Keep away from that woman!!

ROFL - uroen er nu pist væk... skiderik!

/Brian



Ukendt (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-08 21:16

On Thu, 29 May 2008 22:02:59 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Thu, 29 May 2008 21:49:09 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:
>
>>Ivan Madsen wrote:
>>> On Thu, 29 May 2008 21:39:51 +0200, Folmer Rasmussen
>>>
>>>>> Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den
>>>>> præcis indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den
>>>>
>>>>> --
>>>>
>>>> Nej, det tror jeg ikke du ville. )
>>
>>Nu skal jeg jo lige have skåret ud i pap, hvad den liste indebærer - men hun
>>ligner én, der kan få mig til meget
>>
>>> Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )
>>
>>Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på
>
>>--
>
>Unge maaarnd.
>
>Som de sagde i gamle dage, i Præstens Radioavis, så kan jeg fornemme
>at der er uro i jernet. (Det sagde de s'gu)
>
>Når du så er færdig med din "rørlæggertjans", og det værste har lagt
>sig, bliver du nødt til at se i øjnene, at du bliver nødt til at
>veksle ord med konen.
>
>Det vil ramme dig som et TGV-tog lige i mellemgulvet, og når du er på
>vej ned, kommer der sådan et japansk hurtigtog, chimpansen tror jeg de
>kalder det, ovenfra og rammer dig i nakken. )
>
>Keep away from that woman!!

Hold kæft mand - nu er der brug for skærmrens igen. )
Og Folmer, du har hermed overhalet Ørkenens Sønner !
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Klaus D. Mikkelsen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 29-05-08 21:28

Brian skriver:
>
> Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

Tjaah
http://www.taastrupnetavis.dk/billeder/johanne_1_lysfarve_2006.JPG
På den anden side så er mange 24 årige nok meget søde. Til gengæld har
hun historien imod sig:
http://da.wikipedia.org/wiki/Johanne_Schmidt-Nielsen#Deltagelse_i_aktioner

Men som hendes forgænger
(http://da.wikipedia.org/wiki/Pernille_Rosenkrantz-Theil) falder hon nok
også ned i borgerskabets dyd i løbet af en 5-7 år.......




Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Møller (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-05-08 22:11

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Brian skriver:
>> Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på
>
> Tjaah
> http://www.taastrupnetavis.dk/billeder/johanne_1_lysfarve_2006.JPG

De pupiller tyder på et vist stofmisbrug, 30g?

> http://da.wikipedia.org/wiki/Johanne_Schmidt-Nielsen#Deltagelse_i_aktioner
Jow, mon hun ikke også melder sig ud af det der mystiske maoistisk-leninistisk-sammenrend fra fortiden,
http://pernillerosenkrantz-theil.blogspot.com/2008/04/udmeldelse-af-enhedslisten.html
c(: "Det er ingen hemmelighed, at jeg har været uenig i nogle af hovedbestyrelsen og årsmødets
beslutninger"
ups det er jo det du skriver....
>
> Men som hendes forgænger
> (http://da.wikipedia.org/wiki/Pernille_Rosenkrantz-Theil) falder hun nok
> også ned i borgerskabets dyd i løbet af en 5-7 år.......
men så har hun nok mistet sin dyd.. så sand for dyden.
"sådan er kapitalismen" var det ikke Per Dich der fremførte den á la "I en seng på hospitalet"
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=10&conference=123&posting=1029040
Der er nok nogle i det folkeligeting der ku' bruge lidt intensiv behandling: jeg så og hørte lige
Simon Emil, tak for kaffe )
Han er sgu gravid! og uden vid, send lige en lægeambulance med en iltmaske. så fik vi lige stoppet
en bil ind

Møller

Brian (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 30-05-08 12:32

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Brian skriver:
>>
>> Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på
>
> Tjaah
> http://www.taastrupnetavis.dk/billeder/johanne_1_lysfarve_2006.JPG

Tjaah ? Du er sgu da vist ved at blive gammel...

> Men som hendes forgænger
> (http://da.wikipedia.org/wiki/Pernille_Rosenkrantz-Theil) falder hon
> nok også ned i borgerskabets dyd i løbet af en 5-7 år.......

Muligvis, men Rosenkrantz-Theil har IMO aldrig været tiltalende på nogen
måder... men det er vist en helt anden diskussion, der er svær at dreje ind
på noget bilmæssigt.

/Brian



Møller (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 30-05-08 12:57

Brian skrev:
> Klaus D. Mikkelsen wrote:
>> Brian skriver:
>>> Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på
>> Tjaah
>> http://www.taastrupnetavis.dk/billeder/johanne_1_lysfarve_2006.JPG
>
> Tjaah ? Du er sgu da vist ved at blive gammel...
>
> > Men som hendes forgænger
>> (http://da.wikipedia.org/wiki/Pernille_Rosenkrantz-Theil) falder hon
>> nok også ned i borgerskabets dyd i løbet af en 5-7 år.......
>
> Muligvis, men Rosenkrantz-Theil har IMO aldrig været tiltalende på nogen
> måder... men det er vist en helt anden diskussion, der er svær at dreje ind
> på noget bilmæssigt.
>
Skal vi ikke bare sige, at løbet er ved at være kørt )

Men sådan som man fik et nyt ungdomshus, er vejen vist vist for hvordan vi andre får en ny motorbane
på Sjælland, så er det blot ambitionsniveauet der skal fastlægges.
jeg stemmer for en i stil med Der Nordschleife på Nürburgring.

Møller



Klaus D. Mikkelsen (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 30-05-08 16:28

Brian skriver:
>
> Tjaah ? Du er sgu da vist ved at blive gammel...

Næh, for igen er vi ikke uenige.

> Muligvis, men Rosenkrantz-Theil har IMO aldrig været tiltalende på nogen
> måder...

Jeg ved det ikke
http://www.ft.dk/billeder/foto/ELPERT.jpg


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ukendt (30-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-05-08 15:22

"Brian" <nej@tak.du> skrev :

>Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

Du lærer nok en dag at det ikke er alt guld der glimter - eller
hvordan teksten nu var

Min X er sgu' da osse behagelig at se på - men tænker man sig ikke
godt om, kan man komme grueligt galt afsted - f.eks når hun om
morgenen med tykke øjne (kvindeting!) spørger om man ikke synes de ser
tykke ud ? , og kommer til at svare "ja - det er de jo ikke ene om


Du ved den med at lade hjernen arbejde færdig, inden munden bliver sat
i gear....



--
Jan_stevns

Møller (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-05-08 20:54

Brian skrev:
> Møller wrote:
>
>> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste
>> )
>
> Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
> indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den
>
> /Brian
>
>

Opret profil på ARTO og søg efter tøser under 15 år. er de fra EB tæller det kun 1/2 så en på 26 år
er, ja gæt engang, det er ligesom deres avis den er også 1/2-.....
Eller tilslut dig, at dybt kriminelle personer uden dansk statsborgerskab fra fremmede himmelstrøg
kan hjemsendes efter udstået straf.

Møller

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408936
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste