Volvo v40 - 1.8 - 2002
Fra : OH

Dato : 29-05-08 18:54

Hej Gruppe

Jeg har fået tilbudt en volvo V40 -1.8 gået 142.000 km for 130.000 kilo. den
er fra 2002.

Er det en ok handel? Eller kommer der mange reparationer nu efter den er
blevet 6 år?

Jeg har en VW Passat fra 1996 der har gået 217.000 km upåklageligt - hvad
kan man tage for den?

Ole

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 18:58

On Thu, 29 May 2008 19:54:27 +0200, "OH" <snailes772x@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>blevet 6 år?
>
>Jeg har en VW Passat fra 1996 der har gået 217.000 km upåklageligt - hvad

Inden du nu handler, har du så været inde i sådan en Volvo?

Hvis jeg kom fra en Passat, og skulle over i en V40, ville jeg få
klaus-for -forbi, eller hvd det nu hedder.

Den er godt nok lille indvendigt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-08 19:00

Folmer Rasmussen skriver:

> Hvis jeg kom fra en Passat, og skulle over i en V40, ville jeg få
> klaus-for -forbi, eller hvd det nu hedder.

Det hedder (i mit tilfælde) "Migstrofobi".

Og ja, en V40 er noget mere "bette" end en Passat....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Fly Christensen

Dato : 29-05-08 19:17

wrote:

>Hej Gruppe
>
>Jeg har fået tilbudt en volvo V40 -1.8 gået 142.000 km for 130.000 kilo. den
>er fra 2002.
>
>Er det en ok handel? [snip]

Nix, nej, niente! For 130.000.000 DKK burde du kunne finde en lidt bedre
bil.

Fly

Fra : Niels Bengaard

Dato : 29-05-08 19:40

> [...]
> blevet 6 år?
>
> Jeg har en VW Passat fra 1996 der har gået 217.000 km upåklageligt - hvad

Min far har en S40, godt nok med større motor. 2002 er en af de nyere
modeller der er fri for børnesygdommene som de tidligere havde. Om man kan
lide bilen eller ej er jo en smagssag, men en pris på 130.000 hos en
forhandler er vel ok.
Den er i det område hvor der skal skiftes tandrem, så det skal man sikre sig
er sket.

Mvh Niels