Hyundai Sonata 2005 (Ny model) - Hastighed~
Fra : ThomasT

Dato : 29-05-08 01:43

Hej,

Jeg har netop installeret et dobbelt-din navigationsanlæg (AVIC-HD3BT)
i min Sonata. Det fungere fint bortset fra at jeg mangler et
hastighedssignal (VSS), som anlægget skal bruge. Jeg har læst mig frem
til på amerikanske hjemmesider at det skulle være i diagnosestikket,
men jeg synes de er meget uenige om hvilke "pin" og hvilken
ledningsfarve det er.
Er der nogle af jer der har erfaringer på dette punkt, da navigationen
lige nu viser at bilen køre ca. 20-30 m ved siden af vejen og det
skulle hastighedssignalet hjælpe på?

Efter installationen har jeg mistet mit instrumentlys og positionslys
(for/bag) i venstre side og jeg synes ikke jeg kan finde en sprunget
sikring. Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Håber nogen kan hjælpe, på forhånd tak!!

Med venlig hilsen
Thomas Thomsen

Fra : alexbo

Dato : 29-05-08 09:53

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dk> skrev

Efter installationen har jeg mistet mit instrumentlys og positionslys
(for/bag) i venstre side og jeg synes ikke jeg kan finde en sprunget
sikring. Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Speedometersignal:
http://www.petri.de/cgi-bin/petri.cgi?kdnr=&val=0&un=00001084609397-2B0DDFE5-00&usepic=../bilder/icon_suchen.gif&url=katalog.html&go=Montagehilfe%2fTachosignale%2fMitsubishi

Det handler ikke om at finde en sprunget sikring, det handler om at finde
den sikring der dækker området og se om den er sprunget.

Hvis ikke du kan læse dig til hvilken sikring det er, kan du godt regne med
at den sidder ved siden af sikringen til højre side.
Den kan du finde ved at tænde lyset og tage sikringerne ud en for en.

mvh
Alex Christensen