Rolemaster Bøger
Fra : Fenris

Dato : 19-07-01 12:17

Hi.. er der nogen der ved om man kan downloade nogle af de gamle rolemaster
bøger på nettet et sted? ... Fx. Spell lore, eller Elemental Companion...
De er ikke til at opdrive nogen steder.

Fra : Kuruderu

Dato : 19-07-01 21:11

Jeg ved det desværre ikke.. men leder selv efter dem, så hvis du finder
nogen må du meget gerne smide en besked herinde...

Kuruderu

Fra : Taliman

Dato : 20-07-01 10:42

Hejsa.

Jeg har selv meget længe ledt efter Rolemaster bøger.
Jeg er dog kommet til den konklusion at hvis man skal have dem skal man købe
dem.

I kan sagtens få fat i dem (også i meget god stand) på www.ebay.com
Søg på "merp"

Jeg har selv købt en masse RM bøger denne vej fra folk i USA, Canada og UK
og har aldrig haft problemer eller er blevet snydt
Sidste uge fik jeg Robin Hood companion i næsten mint stand, utroligt ikke.

Prisen på bøger fra ICE er dog steget en del efter de er gået konkurs (eller
tæt på).
Nogle af modulerne kan godt komme op på $70+, men det er også kun nogle
enkelte.

Der findes også tonsvis af andre rollespils bøger hvis det har jeres
interesse.

Held & Lykke.

/Flemming

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-07-01 19:06

On Thu, 19 Jul 2001 13:16:41 +0200, "Fenris" <ironthunder@hotmail.com>
wrote:

>Hi.. er der nogen der ved om man kan downloade nogle af de gamle rolemaster
>bøger på nettet et sted? ... Fx. Spell lore, eller Elemental Companion...
>De er ikke til at opdrive nogen steder.
Fantask har stadig nogen liggende.