Hæ, hæ, hæ, hæh ...
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-05-08 19:10

Ikke fordi jeg er særlig stor fan af *Eddie Murphy*, men hvilke andre
spillere har en ligeså hæmningsløst småsjofel - og ofte smittende -
latter som ham?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som altid kun udtaler sig på egne vegne

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 31-05-08 12:05

Jørgen Grandt wrote:

> Ikke fordi jeg er særlig stor fan af *Eddie Murphy*, men hvilke andre
> spillere har en ligeså hæmningsløst småsjofel - og ofte smittende -
> latter som ham?

Smittende, ja, men hvordan er Eddie Murphys latter hæmningsløst
småsjofel?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen DK

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-05-08 12:51

Erik Olsen DK skrev:

> Smittende, ja, men hvordan er Eddie Murphys latter hæmningsløst
> småsjofel?

Godt spørgsmål, svært at besvare. Måske er det blot en betændt
tankegang - som jeg måske er den eneste som er udstyret med? Nej,
faktisk har jeg også hørt flere piger/kvinder grinende sige: "Det er da
virkelig en sjofel latter, den mand har!" (De har ment det positivt.)

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 01-06-08 12:39

Jørgen Grandt wrote:

> [...]
> faktisk har jeg også hørt flere piger/kvinder grinende sige: "Det er
> da virkelig en sjofel latter, den mand har!" (De har ment det

Jeg kender Eddy Murphys stemme bl. a. fra Shrek-filmene, der synes jeg
ikke hans latter virker spor sjofel. Så måske er det snarere
sammenhængen end hans latter som kan kalde på den tanke.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-06-08 19:50

Erik Olsen DK skrev bl.a.:

> Jeg kender Eddy Murphys stemme bl. a. fra Shrek-filmene, der synes jeg
> ikke hans latter virker spor sjofel.

Nårh. Den kender jeg til gengæld ikke. Jeg tænker på "48 timer"-filmene,
på "Frækkere end politiet tillader"-filmene, på film som "Coming to
America" og på flere andre, jeg ikke lige husker titlen på.