Full tilt buggie.
Fra : Bjarne K.

Dato : 29-05-08 22:17

Nogen der ved om der findes andre "film om filmen", i stil med ovenstående.
Jeg tænker ikke på de evigt tilstedeværende "extra material" klip fra
DVD'er, men selvstændige film, i stil med ovenstående.

p.f.t.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-05-08 22:26

"Bjarne K." <bjk@ost.ppp> wrote in message
> [...]
> ovenstående. Jeg tænker ikke på de evigt tilstedeværende "extra material"
> klip fra DVD'er, men selvstændige film, i stil med ovenstående.

Faldt forøvrigt lige over dette, selv om det næppe kan sammenlignes med
F.T.B.

http://www.flabber.nl/archief/024179.php

Bjarne K.

Fra : Optimus Prime

Dato : 30-05-08 07:10

Bjarne K. skrev:
> Nogen der ved om der findes andre "film om filmen", i stil med
> ovenstående. Jeg tænker ikke på de evigt tilstedeværende "extra
> material" klip fra DVD'er, men selvstændige film, i stil med ovenstående.

Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse (om Apocalypse Now) skal da
absolut nævnes i denne tråd

Fra : Holst

Dato : 30-05-08 07:59

Bjarne K. wrote:

> Nogen der ved om der findes andre "film om filmen", i stil med ovenstående.
> Jeg tænker ikke på de evigt tilstedeværende "extra material" klip fra
> DVD'er, men selvstændige film, i stil med ovenstående.

Nu var jeg ikke hvad ovenstående er, idet jeg ikke kender den.

Men der skulle være en film, "Cause", om filmen "Hero". Og så fik jeg
også en ekstra CD med min "From Dusk till Dawn", som også skulle være en
egentlig film om filmen og ikke blot ekstra materiale, men hvad den
hedder, ved jeg ikke.

Ellers kender jeg ikke noget.

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-05-08 13:36

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message
>Og så fik jeg også en ekstra CD med min "From Dusk till Dawn", som også
>skulle være en egentlig film om filmen og ikke blot ekstra materiale, men
>hvad den hedder, ved jeg ikke.

Den hedder tada!!!!!!! Full Tilt Buggie.

Bjarne K.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-05-08 13:55

Bjarne K. skrev:

> Den hedder tada!!!!!!! Full Tilt Buggie.

Mener du ikke "Full Tilt Boogie"?
http://www.youtube.com/watch?v=gXZQDtxV_8w

--
Herluf :·)

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-05-08 14:06

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in message

> Mener du ikke "Full Tilt Boogie"?
> http://www.youtube.com/watch?v=gXZQDtxV_8w
>
> --
> Herluf :·)

Jo, det er bare mig der ikke kan Englisk.

Bjarne K.

Fra : Holst

Dato : 30-05-08 16:56

Bjarne K. wrote:

> Den hedder tada!!!!!!! Full Tilt Buggie.

Smart af mig! Har aldrig fået den set, men den skulle vist være rigtig
god - efter hvad jeg har hørt i hvert fald. Den får også en pæn rating,
så man burde nok få den set. Den kan jo nemt være bedre en FDTD 2 og 3.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-05-08 22:02

"Holst" <> skrev i meddelelsen ...

> Smart af mig! Har aldrig fået den set, men den skulle vist være rigtig
> god - efter hvad jeg har hørt i hvert fald. Den får også en pæn rating, så
> man burde nok få den set.
Man skal nu være noget af en fan/nørd af From Dusk till Down for at
få noget ud af Full Tilt Boogie.
Med det sagt, vil jeg lige sige at jeg fik meget ud af FTB.

mvh
Henning

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-05-08 08:55

Bjarne K. skrev:

> [...]
> ovenstående. Jeg tænker ikke på de evigt tilstedeværende "extra
> material" klip fra DVD'er, men selvstændige film, i stil med

En film om en film, der aldrig blev lavet:

http://akas.imdb.com/title/tt0308514/

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk