Filmnavn søges
Fra : Nederbasse

Dato : 29-05-08 16:42

Hejsa

Jeg mangler navnet på en film fra 80'erne (tror jeg)
Den handler om en gruppe National Guard soldater der er på øvelse i et sump
område, de farer vild og en af soldaterne skyder en lokal beboer hvorefter
de bliver jegtet gennem sumpen

Nogen der kender denne film?

Neder

Fra : Mr D

Dato : 29-05-08 16:46

"Nederbasse" <gukliguk@derover.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sump område, de farer vild og en af soldaterne skyder en lokal beboer
> hvorefter de bliver jegtet gennem sumpen

Southern Comfort fra 81

simon

Fra : Peter Heide

Dato : 29-05-08 17:32

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i meddelelsen

> "Nederbasse" <gukliguk@derover.com> skrev i en meddelelse

> Southern Comfort fra 81

Fin film . Lidt ala Deliverance ( Udflugt Med Døden )

Fra : Nederbasse

Dato : 29-05-08 20:42

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i meddelelsen

> Fin film . Lidt ala Deliverance ( Udflugt Med Døden )

Det var lige dden
Takker
Neder