Hvorfor får jeg alle mails to gange?
Fra : Viktor Andersen

Dato : 01-06-08 18:44

Operativ system: Vista Home Premium

Mail Program: Outlook 2007

Mit problem er, at jeg får alle mine mails to gange. Jeg opererer med to
mail adresser. Min mail server er TDC.

Hilsen
Viktor

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-06-08 21:22

Viktor Andersen skrev:
> Operativ system: Vista Home Premium
>
> Mail Program: Outlook 2007
>
> Mit problem er, at jeg får alle mine mails to gange. Jeg opererer med
> to mail adresser. Min mail server er TDC.

Har du opsat to konti til de to adresser? I så fald er det
fejlen - samtidig med, at du tilsyneladende efterlader en
kopi af dine mails på serveren.

Selvom du har to mailadresser hos TDC, har du kun én
mailboks. Du skal altså kun oprette én konto i Outlook. Du
kan så evt. vælge at sortere mailene ud i forskellige mapper
ud fra modtageradressen, når først de er blevet hentet fra
serveren. Det gøres ved at oprette meddelelsesregler.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 02-06-08 21:30

Hej Kim,

Nej, jeg har to adresser men kun en konto. Jeg har oprettet to mail
adresser for valgfrit at kunne bl.a. sende mails fra Outlook, hvor jeg selv
bestemmer, hvilken mail adresse, der vises. Jeg gemmer korrekt nok en kopi
af mine indgående mails på serveren for at kunne arbejde med dem fra andre
computere end min egen. Typisk fra ens arbejdsplads.

Hilsen
Viktor

Fra : Max

Dato : 04-06-08 15:54

Hej Viktor

> Nej, jeg har to adresser men kun en konto. Jeg har oprettet to mail
> adresser for valgfrit at kunne bl.a. sende mails fra Outlook, hvor

Her du prøvet at klikke på Funktioner - Indstillinger for send/modtag -
Definer send/modtag grupper ?

Ps: svar venligst under indlægene.

--
Mvh Max

Fra : Viktor Andersen

Dato : 04-06-08 18:48

> Hej Viktor

> Her du prøvet at klikke på Funktioner - Indstillinger for send/modtag -
> [...]

Dér står der under gruppenavn - Alle konti.

Jeg skal måske istedet for nævne de to mail adresser, jeg bruger separat?
Og hvordan skal jeg afkrydse i send/modtag?

Hilsen
Viktor

Fra : Max

Dato : 04-06-08 19:43

Hej Viktor

> separat? Og hvordan skal jeg afkrydse i send/modtag?

Du kan jo prøve at slå send/modtag fra på den ene konto
og så se om du får alt mail alligevel.

Ps: Er det en TDC konto ?

--
Mvh Max

Fra : Viktor Andersen

Dato : 04-06-08 21:02

> Hej Viktor

> Du kan jo prøve at slå send/modtag fra på den ene konto
> [...]

Jeg tror, det lykkedes takket være din hjælp! Det er en TDC konto, jeg har.
Tak endnu en gang!

Viktor

Fra : Max

Dato : 04-06-08 21:47

Hej Viktor

> Jeg tror, det lykkedes takket være din hjælp! Det er en TDC konto,
> jeg har. Tak endnu en gang!

Lækkert at det virker. Selv om TDC tilbyder 5 Email adresser er det
faktisk kun aliaser man får, det vil sige at når man henter mail, ja
så får man alle mails uanset hvad adresse man har sat op i sin
profil. Jeg har selv 5 mailadresser, men henter kun på den ene
og får alle mail alligevel.

--
Mvh Max

Fra : Jubii

Dato : 04-06-08 22:58

> [...]
> så får man alle mails uanset hvad adresse man har sat op i sin
> profil. Jeg har selv 5 mailadresser, men henter kun på den ene

Hvorfor bliver i ved med at spamme windowsgruppen med disse OT indlæg?
Eller er i for dumme til at fjerne x-posten til windowsgruppen!

At nogen hellere vil sprede rygter og løgne, giver jer ikke ret til at
spamme usenet.

Fra : Jubii

Dato : 01-06-08 23:08

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i meddelelsen
> Operativ system: Vista Home Premium
>
> Mail Program: Outlook 2007

Og så skal du spørge i dk.edb.internet.software.mail+news

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-06-08 08:19

Jubii wrote:

> Og så skal du spørge i dk.edb.internet.software.mail+news

Er Windows Mail ikke i stand til at læse headeren "Newsgroups" ?

Jesper Poulsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-06-08 14:45

Selvfølgelig er den det, ellers ville den ikke kunne hente newsgroups.
Hvis det du mener er om den kan vise den, så prøv Egenskaber.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jubii

Dato : 02-06-08 10:06

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Er Windows Mail ikke i stand til at læse headeren "Newsgroups" ?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Mangler du et "kun", så er der et her: kun

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-06-08 11:29

Jubii wrote:

> Mangler du et "kun", så er der et her: kun

Nej, gør du?

Jesper Poulsen

Fra : Jubii

Dato : 02-06-08 13:09

> Nej, gør du?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Hvis du ikke forstår hvad folk svarer i en nyhedsgruppe, så lad være med at
brokke dig over det.
eod.

Fra : Lars Christensen

Dato : 02-06-08 13:45

On Mon, 2 Jun 2008 14:09:29 +0200, "Jubii" <jubii@msn.com> wrote:

>Hvis du ikke forstår hvad folk svarer i en nyhedsgruppe, så lad være med at
>brokke dig over det.
>eod.

Og så gør du det selv?
Flooot.

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Jubii

Dato : 02-06-08 15:15

"Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> skrev i
meddelelsen news:uoq744hss9ije0klkmurid43eg64mo22iu@4ax.com...

> Og så gør du det selv?
> Flooot.
>
> --
> Livet er for kort til at undgå persille

Bliv nu ikke rundtosset lille du.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-06-08 22:23

Jubii wrote:

> Hvis du ikke forstår hvad folk svarer i en nyhedsgruppe, så lad være med at
> brokke dig over det.

Den eneste der brokker sig her er dig...

> eod.

Og det magter du ikke at overholde.

Jesper Poulsen

Fra : Viktor Andersen

Dato : 02-06-08 21:33

Det er jo også det, jeg har gjort, hvis du ser ordentligt efter.

Viktor

Fra : Jubii

Dato : 02-06-08 22:15

> Det er jo også det, jeg har gjort, hvis du ser ordentligt efter.
>
> Viktor

Hallooooooo, du spørger også i dk.edb.system.ms-windows ved x-post, og det
skal du så IKKE.
Du får så også svar i den gruppe hvilket du så IKKE skal have. Emnet skal
kun stilles i den gruppe spørgsmålet hører til i.
Dette svar er ikke til dig alene men også til dem der tror der skal x-postes
til en OS gruppe blot man bruger den OS til det man egentlig har problemer
med. Ved tvivl, så spørg hvor det specielle emne hører til i enten dk.admin
eller dk.velkommen. (ikke i begge og ikke med x-post) X-post burde forbydes,
for mange aner ikke hvordan det bruges og gør det så i flæng.

Fra : Søren Carstens

Dato : 03-06-08 12:21

Jeg kan da godt forstå, hvorfor der er så mange, der svarer på
dine idiotiske indlæg.

SC

Fra : Jubii

Dato : 03-06-08 13:49

"Søren Carstens (slet HP3OZ)" <carstens@HP3OZmail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:12124924740.115988325950607@dtext.news.tele.dk...
> Jeg kan da godt forstå, hvorfor der er så mange, der svarer på
> dine idiotiske indlæg.
>
> SC

Har du gennemtænkt det svar? Eller har du gang i en århushistorie fra
falstervej?
Jeg ved med 100% sikkerhed, at du ikke har forstået det jeg skriver.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-06-08 05:55

Jubii wrote:

> Har du gennemtænkt det svar? Eller har du gang i en århushistorie fra
> falstervej?
> Jeg ved med 100% sikkerhed, at du ikke har forstået det jeg skriver.

Lidt tid med Google og det står klart at Jubii er den samme som GVerner.
Han hører til de mest ubehøvlede personager på Usenet. Usenet er bedst
tjent med at han ignoreres.

Jesper Poulsen

Fra : Viktor Andersen

Dato : 04-06-08 18:40

> Lidt tid med Google og det står klart at Jubii er den samme som GVerner.
> Han hører til de mest ubehøvlede personager på Usenet. Usenet er bedst
> [...]

Hej Jesper,

Tusind tak for dit indlæg. Han er med det samme røget i mit kill filter for
tid og evighed - indtil han finder på et nyt navn. Det skulle nemlig ikke
undre mig - men tak skal du have.

Viktor