Findes der i dag (moderne) newsreadere der~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-06-08 07:39

Hej alle

I teksterne på usenet.dk advares der nogle steder imod v-cards.
Er det nødvendigt at omtale dem mere? Jeg mindes ikke at have
stødt på dem meget længe. Men det skyldes måske bare at
muligheden er slået fra i newsreaderne?

--
Bertel

Fra : Holst

Dato : 01-06-08 08:35

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> Er det nødvendigt at omtale dem mere? Jeg mindes ikke at have
> stødt på dem meget længe. Men det skyldes måske bare at

Thunderbird kan vedhæftet vCard, men om det kan ske automatisk, ved jeg
ikke.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 01-06-08 11:12

Holst skrev:

> Thunderbird kan vedhæftet vCard, men om det kan ske automatisk, ved jeg
> ikke.

Ikke sikker på hvad du mener med automatisk, men programmet kan sættes
til at vedhæfte vCard til alle meddelelser.

--
Niels

Fra : Holst

Dato : 01-06-08 16:39

Niels P Sønderskov wrote:

> Ikke sikker på hvad du mener med automatisk, men programmet kan sættes
> til at vedhæfte vCard til alle meddelelser.

Automatisk = at jeg ikke hver gang selv skal gå op og vælge "Attach" ->
"Personal Card (vCard)".

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-06-08 16:55

Holst skrev:

>Automatisk = at jeg ikke hver gang selv skal gå op og vælge "Attach" ->
>"Personal Card (vCard)".

Kontoindstillinger - vælg kontoen - Vedhæft personligt visitkort i
meddelelser (vCard)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 01-06-08 11:10

Bertel Lund Hansen skrev:
> [...]
> Er det nødvendigt at omtale dem mere? Jeg mindes ikke at have
> stødt på dem meget længe. Men det skyldes måske bare at

Langt de fleste brugere anvender jo deres Outlook Express eller
Thunderbird, der understøtter vCard, hvis det er det du mener?

Hvad går advarslerne på?

--
Niels

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-06-08 11:36

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> skrev :

>Hvad går advarslerne på?

At man ikke bør vedhæfte dem i nyhedsgruppeindlæg.
--
Kerim

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 01-06-08 11:46

Kerim Ellentoft skrev:

> At man ikke bør vedhæfte dem i nyhedsgruppeindlæg.

På dette punkt ser det så mærkværdigvis ud til at folk er blevet mere
disciplinerede (eller også er der kun en lille religiøs skare tilbage på
Usenet.

En anden mulighed, som jeg ikke ved noget om, kunne være, at
news-serverne kan filtrere vCards fra.

--
Niels

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-06-08 14:44

Niels P Sønderskov skrev:

> På dette punkt ser det så mærkværdigvis ud til at folk er blevet mere
> disciplinerede

Det synes jeg generelt er tilfældet.

--
Bertel