Gs500 vil ikke bruge al benzinen i tanken:~
Fra : Patrick Westergaard

Dato : 30-05-08 12:05

Hej

jeg står med det problem at når jeg har brugt ca 11 liter på tanken så
går cyklen ud, altså karburatoren får ikke brændstoftilførsel.

det mærkelige er at jeg for nylig fik lavet service på den hvor
karburatoren blev renset, og der forsvandt problemet. Desværre skulle
karburatoren skiftes da der var problemer med den , og da jeg igår fik
cyklen retur var problemet kommet tilbage og mekanikerne ved ikke
hvad der er galt men de virker nu heller ikke for kvikke desværre.

kan det være vakum slangen fra karburatoren som sidder i klemme eller
noget?? jeg forstår bare ikke hvordan problemet kan vende tilbage med
en ny karburator monteret

mvh
Patrick

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 31-05-08 08:22

Patrick Westergaard skrev den 30 maj 2008 i
m:

> kan det være vakum slangen fra karburatoren som sidder i klemme
> eller noget?? jeg forstår bare ikke hvordan problemet kan vende
> tilbage med en ny karburator monteret

Måske noget snask i bunden af tanken der trækkes med når tanken tømmes
- hvor mange liter går der i den?

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183