Suzuki Burgman
Fra : Olfert

Dato : 29-05-08 00:33

Overvejer at anskaffe en Burgman 650. Er den til at komme af med igen?

Fra : Anders Majland

Dato : 29-05-08 07:32

> Overvejer at anskaffe en Burgman 650. Er den til at komme af med igen?

Bedste bud - spørge sælger hvor længe han har haft den til salg...

Det er et niche produkt på det danske marked så det er ikke kun prisen der
bestemmer om den kan sælges (en velholdt stangvare som en GS500, XJ600 og
lign kan altid sælges hurtigt hvis prisen er "rigtig")

Fra : Armand

Dato : 29-05-08 22:17

Olfert skrev:
> Overvejer at anskaffe en Burgman 650. Er den til at komme af med igen?

Modspørgsmål: Er de til at købe??

Suzuki.dk opgav vist Burgman'en forrige år og solgte følgeligt lageret
til stærkt nedst pris :-/

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 30-05-08 06:44

> Modspørgsmål: Er de til at købe??
>
> Suzuki.dk opgav vist Burgman'en forrige år og solgte følgeligt lageret
> til stærkt nedst pris :-/
>
> --

Hm, jeg tror du tager fejl.
Ifølge C. Reinhardts hjemmeside, har 2008 modellen fået ABS så........
http://www.suzuki-mc.dk/content/dk/model?ProductID=13&State=1

Michael D
Der så skrumlet på MC-udstillingen i Herning i foråret.

Fra : Armand

Dato : 31-05-08 10:48

Michael Dahlberg skrev:

> Hm, jeg tror du tager fejl.
> Ifølge C. Reinhardts hjemmeside, har 2008 modellen fået ABS så........
> http://www.suzuki-mc.dk/content/dk/model?ProductID=13&State=1

Tror??
Det er da en solid dokumentation du fremlægger!
Nu befinder B-geden sig helt ude i margen af mit mc-focus, hvorfor jeg
måske skulle have researchet nærmere før jeg intervenerede så katagorisk
i tråden
Jeg må istedt tillægge det af mig nævnte udsalg en given miljø-tærskel
:-/ - Anyhow: I rest my case.

> Michael D
> Der så skrumlet på MC-udstillingen i Herning i foråret.

Det er så dér at jeg har fejlet qua min favorisering af de tyske
udstillinger

--
Armand.