MCrevyen årgang 96+97
Fra : Kenneth

Dato : 19-07-01 11:32

Hejsa

Jeg mangler mc-revyen årgang 99+97, der skulle vel ikke være nogle som hved
hvor jeg kan downloade den ?

--
Venligst
Kenneth

Fra : Sonny Toft

Dato : 19-07-01 11:44

Jeg her en FTP med MC Revyen.

ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org

Mvh
Sonny - R6

Fra : Kenneth

Dato : 19-07-01 14:03

> Jeg her en FTP med MC Revyen.
>
> ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org

Lyder godt, jeg er igang :)

--
Venligst
Kenneth

Fra : Anders Vinther

Dato : 19-07-01 15:52

Jeg kunne også godt bruge den.

Hvilket brugerid/password skal man bruge?

Eller er den kun tiltænkt de udvalgte få?

Mvh.

Anders V(!

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-07-01 16:03

brugerId og pw står faktisk i besked nummer to, det er dfm, dfm

Thomas
Anders Vinther <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4xC57.2492$oH6.230233@news010.worldonline.dk...

Fra : Anders Vinther

Dato : 19-07-01 16:17

Hm. Har prøvet med både ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org og ftp://dfm.myftp.org i
min browser og bliver spurgt om password til bruger dfm. Men jeg får ikke
lov til at komme ind når jeg taster dfm som password...

Gør jeg noget galt?

Mvh.

Anders

Fra : Sonny Toft

Dato : 19-07-01 16:36

Brug et FTP program ( feks. CuteFTP )

Årsag til du ikke kommer igennem, at der ikke er flere sessions tilgænglig.

Prøv igen senere.

Sonny - R6

Fra : Anders Vinther

Dato : 19-07-01 16:38

> Brug et FTP program ( feks. CuteFTP )
>
> Årsag til du ikke kommer igennem, at der ikke er flere sessions
tilgænglig.

> Prøv igen senere.
>
> Sonny - R6

Populær site

Tak for hjælpen...

Anders

Fra : Sonny Toft

Dato : 19-07-01 18:05

Er der forresten nogel der har 2001 i jpg format ???

Fra : René Dahl

Dato : 19-07-01 19:57

Nu er jeg ikke den helt store IT-haj, men dem der er pakket fylder rimeligt
meget for mit lille 56K modem, jeg troede de fyldte mindre når de var pakket
ned.

Er der ikke andre måder jeg kan hente dem på, frem for at skulle vente 8t
30min som den skriver, "kun" for 2000 versionen.

Ud over det, er det kanooont

René

Fra : Sonny Toft

Dato : 20-07-01 09:07

Det er ikke muligt at pakke jpg ret meget, da de er komprimeret i forvejen.

Har du ikke en ven eller nabo med hurtigere internet.

Sonny - R6

Fra : themaze

Dato : 20-07-01 14:14

Hej alle! Den 20-7-2001 9:06 skrev en eller anden:

> Det er ikke muligt at pakke jpg ret meget, da de er komprimeret i forvejen.

Nej, det er faktisk overflødigt (nærmest lidt irriterende ;)

Men jpeg-formatet *kan* sættes til at komprimere med større eller mindre
kvalitetstab. Har lige testet og fundet at indstillingen 25pct giver et
acceptabelt resultat for de omtalte scans. mao kunne de komme til at fylde
ca det kvarte.

Er man ude efter højopløselige farvebilleder i 1024x768 kunne man jo prøve
at suse ud på "Motorcycles of the 20th century" på

http://home.planet.nl/~motors-20th-century/motors.html

og se om ikke man kunne finde sin drømmecykel der...

-hilsen, imko

med en foreløbig uvis mc-fremtid
indtil videre på en skole-gsx550e

(og iøvrigt ikke themaze)

Fra : René Dahl

Dato : 20-07-01 16:12

Jeg har desværre ikke en god nabo med hurtig opkobling men, der er lige en
venlig sjæl der har tilbudt at brænde det ned på en cd-rom til mig
Så det vil jeg da lige benytte mig af.

Ellers tak for hjælpen !!!

Mvh. René Dahl

Fra : Q - ZX-10

Dato : 22-07-01 09:28

Hej

Jeg mangler årgang 82, er der nogle der ved hvor jeg kan downloade den?

mojn fra

Henrik Frandsen