Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tip: SitePoints bog "Photoshop Anthology" ~
Fra : Kim Schulz

Dato : 29-05-08 22:10

hejsa,
fik lige at vide at man de næste 14dage kan downloade den 290siders
photoshop bog "the Photoshop anthology" ganske gratis.
http://www.sitepoint.com/launch/f948f3

bare hvis andre havde lyst til at bladre lidt i den.
Det kræver at man opgiver en email adresse for at få linket til selve
bogen.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : BRSF-DK

Dato : 30-05-08 09:43

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Jeg har nu forsøgt 2 gange med 2 forskellige gyldige e-mail-adresser at få
tilsendt link, uden de er kommet efter 3 timer.

Er det lykkedes for nogle af jer at få link til download?

Bjarne
6855 Outrup

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 10:02

"BRSF-DK" <bjafa@dbmail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> tilsendt link, uden de er kommet efter 3 timer.
>
> Er det lykkedes for nogle af jer at få link til download?

Hej

Har fået et link efter ca. 12 timer .

mvh
Peter

Fra : BRSF-DK

Dato : 30-05-08 10:10

"Peter Marker" <pmarkerATpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Har fået et link efter ca. 12 timer .
>
> mvh
> Peter

Hej Peter

Tak for orientering, så nu vil jeg vente og se om der kommer noget

Bjarne
6855 Outrup

Fra : Sack [6630]

Dato : 30-05-08 11:19

> Hej
>
> Har fået et link efter ca. 12 timer .
>
> mvh
> Peter

hos mig gik det lidt stærkere, tre timer

Fra : BRSF-DK

Dato : 30-05-08 14:22

"Sack [6630]" <sacketts@gmail.c0m> skrev i en meddelelse

> hos mig gik det lidt stærkere, tre timer

og her kom det nu

Tak til jer begge for orientering

Bjarne

Fra : Christian Cederberg

Dato : 30-05-08 17:58

On Fri, 30 May 2008 10:42:39 +0200, "BRSF-DK" <bjafa@dbmail.dk> wrote:

> [...]
>tilsendt link, uden de er kommet efter 3 timer.
>
>Er det lykkedes for nogle af jer at få link til download?

Linket er http://photoshop.s3.sitepoint.com/photoshopLG.zip

Ved ikke om det virker, hvis man ikke er registreret.
Med venlig hilsen
Christian Cederberg
--
Besøg min side med damplokomotivfotos http://www.damplokomotiv.dk/
The steam locomotive teaches us that there's a viable alternative to the

Fra : KB

Dato : 30-05-08 23:18

Virker fint. Henter 62,6 mb nu :)

Kenneth