iPod og iShuffle på samme iTunes-bibliotek
Fra : s.hindsholm_ad_gmail~

Dato : 18-05-08 08:59

Kan jeg bruge mit iTunes-bibliotek til to forskellige enheder, nemlig
en iPod Classis og en iShuffle? Helst således at jeg udvælger numre
fra iTunes til den sidste, den har jo ikke så meget plads.

Det er ikke lykkedes mig at finde noget om denne mulighed i Apples
dokumentation.

V.h.
Hindsholm
9400

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 18-05-08 16:25

On Sun, 18 May 2008 07:58:52 -0700 (PDT), <s.hindsholm_ad_gmail.com> wrote:
> Kan jeg bruge mit iTunes-bibliotek til to forskellige enheder, nemlig
> en iPod Classis og en iShuffle? Helst således at jeg udvælger numre
> fra iTunes til den sidste, den har jo ikke så meget plads.

Det skal ikke være noen begrensinger i antall iPoder man kan koble til
et iTunes-bibliotek, og hver enhet har sine egne innstillinger.
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-05-08 17:59

Tor Einar Samdahl <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> Det skal ikke være noen begrensinger i antall iPoder man kan koble til
> et iTunes-bibliotek, og hver enhet har sine egne innstillinger.

jeg har 4 på min (shuffle, mini, touch og en 2g nano) .. ingen problemer

/thomas

Fra : Esben

Dato : 18-05-08 20:15

> jeg har 4 på min (shuffle, mini, touch og en 2g nano) .. ingen problemer

Wow, en ipod-farm! Jeg synes ellers det er meget at have de to jeg
har...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-05-08 21:04

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Wow, en ipod-farm! Jeg synes ellers det er meget at have de to jeg har...

nu er der mening med galskaben ... shufflen bruger jeg til træning eller
når jeg cykler ... mini'en er den jeg har med i bilen* ... touchen er
til video og podcasts .. og nano'en er min bedre halvdels.

/thomas

* det er ikke til at styre en touch uden at se på skærmen .....

Fra : Esben

Dato : 19-05-08 12:03

> [...]
> til video og podcasts .. og nano'en er min bedre halvdels.

> * det er ikke til at styre en touch uden at se på skærmen .....

Nej, så giver det mening! Men for syv s.... hvor er vi rige her til
lands...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Morten Lind

Dato : 10-06-08 17:02

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Nej, så giver det mening! Men for syv s.... hvor er vi rige her til
> lands...

Hæ, hæ....ja, men vi gemmer det bag dét, at prioritere

> vh esben
>
> dbareudeladmig@get2net.dk
> udelad udelad

M.

Fra : Aksel-Johan Hegrem

Dato : 18-05-08 21:12

Thomas von Hassel wrote:

> jeg har 4 på min (shuffle, mini, touch og en 2g nano) .. ingen problemer
>
> /thomas
Kjenner den igjen enheten automatisk, eller må det synkroniseres manuelt
fro hver enkelt enhet?

mvh

Akse-J

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-05-08 21:31

Aksel-Johan Hegrem <hegrem@online.no> wrote:

> Kjenner den igjen enheten automatisk, eller må det synkroniseres manuelt
> fro hver enkelt enhet?

helt automatisk .. med forskellige indstillinger på hver ...

/thomas

Fra : Aksel-Johan Hegrem

Dato : 19-05-08 16:09

Thomas von Hassel wrote:

> helt automatisk .. med forskellige indstillinger på hver ...
>
> /thomas

Jo takk, men hvor gjør jeg slike instillinger som kun skal gjelde for en
enhet, ikke for begge.
Når jeg kopler til min ny Nano, så sier den at det er for liten plass.
Da referere "den" sikert til de avkryssninger som er gjort til min iPod
20GB.

Må synkronisering gjøres manuelt med ulike spillelister? Hva har jeg
oversett?

mvh

Aksel-Johan

Fra : Kell Christensen

Dato : 20-05-08 07:19

Hvad gør man "den anden vej" hvis en familie har 1 Mac og 2 iPod.
Kan man skifte mellem to iTunes?

Kell