Isync problem med Sony-Ericsson, tidsforsk~
Fra : jagge

Dato : 15-05-08 12:28

Hej

Jeg forsøger at synce en K750i fra Sony Ericsson med kalender og
adresser fra min macbook. Det fungerer fint med adresser og tlf numre,
meeeen alle aftaler i kalenderen er 1 time forskudt. Dette er jo ret
ubrugeligt så hvis nogen har et fix vil jeg meget gerne høre om det.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Kiil

Dato : 15-05-08 13:50

jagge - jagge@noname.invalid on 15/05/08 13.27 wrote:

> [...]
> meeeen alle aftaler i kalenderen er 1 time forskudt. Dette er jo ret
> ubrugeligt så hvis nogen har et fix vil jeg meget gerne høre om det.

Det lyder som et tidszone eller sommertidsproblem. Er du sikker på begge
enheder er i samme tidszone og har sommertid aktiv?
--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 15-05-08 07:16

On 15 Maj, 14:50, Peter Kiil <pe...@kiil.net> wrote:

> [...]
> --
> /peter
>
> The best things in life are postage paid, batteries included,

Ja - du skal bare gå ind i menu > indstillinger > tid og dato >
tidszone og sætte den til + 2 eller 1 - prøv...

Fra : jagge

Dato : 15-05-08 15:09

> Ja - du skal bare gå ind i menu > indstillinger > tid og dato >
> tidszone og sætte den til + 2 eller 1 - prøv...

perfekt det prøver jeg at kigge på. Det mærkelige er at tiden er helt
identisk på begge...

Hygge

Jakob

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-05-08 22:47

jagge wrote:
> [...]
> meeeen alle aftaler i kalenderen er 1 time forskudt. Dette er jo ret
> ubrugeligt så hvis nogen har et fix vil jeg meget gerne høre om det.

Syncher du direkte via Bluttooth eller bruger du 'Sony-Ericsson isync
Plug-In' og 'Sony-Ericsson Addressbook Plug-In'? (Der kom nye ver. af
begge forleden på www.versiontracker.com)

Jeg kan sagtens synche Addressbook direktetil/fra min SE Z600i, men ikke
fra min W660i. Både Addressbook og isync melder om "...Kan ikke
synkronisere, Fejl 0000 - manglende kompatibilitets plugin..."

Og så den klassiske... - Har du husket at sætte samme tidszone på både
telefon og computer? - Har du husket at sætte din tlf. til sommertid?

mvh. Erik Richard

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 15-05-08 23:35

http://www.feisar.com/plugins.html

Fra : jagge

Dato : 16-05-08 15:09

> Syncher du direkte via Bluttooth eller bruger du 'Sony-Ericsson isync
> Plug-In' og 'Sony-Ericsson Addressbook Plug-In'? (Der kom nye ver. af
> begge forleden på www.versiontracker.com)

Jeg installerede noget Sony-E isync hejs, og syncer via Isync og
blåtand.

> Og så den klassiske... - Har du husket at sætte samme tidszone på både
> telefon og computer? - Har du husket at sætte din tlf. til sommertid?

Altså jeg har gjort det lidt quick and dirty. Ved at sætte den til +2 på
telefonen kører det korrekt men det er vist ikke den helt "korrekte"
måde at gøre det på.

Hygge

Jakob