Ændre BootCamp-partition med XP fra F
Fra : Ukendt

Dato : 12-05-08 17:16

Hvorledes kan jeg ændre min XP-partion fra FAT 32 til NTFS.
Det kan ikke lade sig gøre med comandoprompt, når jeg har booted i XP.
Får meddelelse om, at disken bruges af en anden disk (10.5.2-partionen?)

Er jeg nødt til at slette XP-partitionen og begynde forfra i BootCamp
med nyinstallation af Windows.
Det ville jeg godt nok være mere end grumme ked af at være nødt til

Subs - kan jeg ændre størrelsen på min XP-partition - har prøvet via
10.5.2's diskværktøj, men så vidt jeg kan se, er XP-partitionen låst i
størrelsen, så jeg ikke kan ændre størrelsen.

Grunden til alt dette...
Skulle installere SP3 til XP, men installationsprogrammet skriver, at
min XP-partition er ikke stor nok til installation af SP3, selvom der er
3,9 GB fri diskplads...
En "Windåse" kyndig bekendt har sagt mig, at problemet skyldes FAT32
formattering...

Godt råd udbedes venligst

Kristian Stange

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-05-08 17:23

Kristian Stange gantes <fjern> skrev den 12-05-2008 18:16:

> En "Windåse" kyndig bekendt har sagt mig, at problemet skyldes FAT32
> formattering...
>
> Godt råd udbedes venligst

Lav sikkerhedskopi.

Start -> Kør -> cmd