Safari opdateret men virker ikke?
Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 12-05-08 10:14

Hi
Jeg har lige opdateet til Safari 3.0, men jeg kan ikke
åbne det?
jeg sidder kører mac x version 10.3.9 det er muligt det
ikke er tilstrækkeligt der skal vist tiger til, men hvad
så? hvordan kommer jeg tilbage til den version jeg havde
af Safari?. Kan selvfølgelig loade alt softvare igen
men findes der ikke en lettere løsnng, obs jeg er kun
til mac på brugerniveau er ikke engnag superbruger har
ej heller ambitioner i den retning ,det skal ber funke
det har det også gjort i 10 år.
--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-05-08 21:52

Kevin Vilhelmsen <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> wrote:

> [...]
> til mac på brugerniveau er ikke engnag superbruger har
> ej heller ambitioner i den retning ,det skal ber funke

Du har ret i, at dit styresystem er for gammelt:

"Systemkrav til Macintosh:
Alle Mac-computere med Mac OS X Leopard version 10.5.2 eller Mac OS X
Tiger version 10.4.11 (eller en nyere version)."
<http://www.apple.com/dk/safari/download/>

Det undrer mig egentlig, at du har fået lov at installere den. Hvis du
ikke har slettet den gamle Safari, kan du jo trække den tilbage i mappen
med programmer. Hvis du har slettet den, må du prøve at finde den på den
installations-dvd, der fulgte med din computer, eller den dvd, du har
installeret Mac OS X fra, hvis du har købt nyt styresystem siden.
--
Henrik Münster
Esbjerg