MacForum
Fra : Henrik Münster

Dato : 11-05-08 13:27

Jeg var lige i Kolding Storcenter for første gang i mit liv i går. Hos
Merlin, hvor de i øvrigt havde en MacBook Air, var der en masse
visitkort fra MacForum. Det skulle være en hjemmeside, hvor man kan få
hjælp til alt, hvad der har med Mac og Apples produkter generelt at
gøre. Når man går ind på hjemmesiden, kan man se, at det er et
diskussionsforum. Kender I den hjemmeside? Er den god? Hvem står
egentlig bag siden?

<http://www.macforum.dk/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : apollo14

Dato : 11-05-08 14:10

Henrik Münster skrev:
> [...]
> gøre. Når man går ind på hjemmesiden, kan man se, at det er et
> diskussionsforum. Kender I den hjemmeside? Er den god? Hvem står

Jeg kigger derinde hver dag, samt på macnyt.dk som også har en forumdel.
Og den er sådan set meget god, hvis man nu har spørgsmål, det er ikke
alle maccer der sidder på usenet.

Macnyt er drevet af en der hedder Palle i daglig tale PowerPalle.

Macforum aner jeg ikke hvem der driver, men det er vist 2-3 guttere.

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-05-08 23:12

apollo14 <apollo14dk@gmail.com> wrote:

> [...]
> alle maccer der sidder på usenet.
>
> Macnyt er drevet af en der hedder Palle i daglig tale PowerPalle.

Jamen han er jo en gammel kending. Ikke at jeg kender ham personligt,
men han har været med i Mac-verdenen i mange år.

> Macforum aner jeg ikke hvem der driver, men det er vist 2-3 guttere.

Nu kan jeg ikke rigtig huske det, men jeg mener, Power-Palle var med til
at starte en af hjemmesiderne om Mac. Var det ikke Macnyt?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 12-05-08 07:01

> [...]
>
> Nu kan jeg ikke rigtig huske det, men jeg mener, Power-Palle var med til
> at starte en af hjemmesiderne om Mac. Var det ikke Macnyt?

Macnyt køres af Power-Palle og ingen andre. Det har ikke været
anderledes.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 12-05-08 07:06

Henrik Münster wrote:

> [...]
>
> Nu kan jeg ikke rigtig huske det, men jeg mener, Power-Palle var med til
> at starte en af hjemmesiderne om Mac. Var det ikke Macnyt?

Så vidt jeg har forstået, var han også med til at starte Mediamac.dk.

Der har for nyligt været en masse mudderkasteri omkring/på Macnyt og
PowerPalle. Detaljerne kender jeg ikke, men det medførte at nogle af
brugerne startede og 'flyttede' til macsiden.dk - der ser ud til at være
rimelig gang i den.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-05-08 08:20

> Nu kan jeg ikke rigtig huske det, men jeg mener, Power-Palle var med til
> at starte en af hjemmesiderne om Mac. Var det ikke Macnyt?

Helt præcist startede Palle Mediamac, som han solgte senere, og derefter
startede han macnyt. Tidligt 2001.
Jeg mener at have set, hvem, der kører macforum i en tråd på macnyts
forum. Der er en søgefunktion, for de der måtte være interesserede.
Vil man se, hvem Palle er, skal man gå til wwww.macnyt.dk (fire w'er,
ja)

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-05-08 09:03

On 2008-05-12 00:11:49 +0200, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> [...]
>
> Nu kan jeg ikke rigtig huske det, men jeg mener, Power-Palle var med til
> at starte en af hjemmesiderne om Mac. Var det ikke Macnyt?

Han startede vist også mediamac inde den blev solgt.