Overføre Outlook 2003 kontaktpersoner t
Fra : David Schjelde

Dato : 09-05-08 14:45

Hej alle

Jeg skal skifte job og vil derfor gerne have alle de kontakter jeg har i
min arbejds outlook over på min private MacBook

Er der nogen smart måde til dette?

Jeg ønsker IKKE mails osv skal på Mac'en, men udelukkende kontaktpersonerne

Mvh
David

Fra : Søren Blom

Dato : 10-05-08 23:49

"David Schjelde" <schjeldefjernmig@mailme.dk> skrev

> [...]
> min arbejds outlook over på min private MacBook
>
> Er der nogen smart måde til dette?
>
> Jeg ønsker IKKE mails osv skal på Mac'en, men udelukkende

Som PC mand kender jeg ikke ret megte til mac, så dette er lidt af et skud i
tågen. Hvis du vælger at ekspertere Outlook datafil, i Windows hedder filen
Outlook.pst, når man vælger at gøre det, så kan man vælge hvilken
informationer der skal gemmes, så der kan du nøjes med at vælge
kontaktpersoner og så kun få dem i den outlook.pst fil der bliver lavet,
filen inportere du så i den nye maskines Outlook, så skulle det være det.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : David Schjelde

Dato : 11-05-08 05:34

Søren Blom skrev:
> [...]
> filen inportere du så i den nye maskines Outlook, så skulle det være det.

Tak for rådet. Har dog ikke outlook på min mac (-:

mvh
david

Fra : Cristina Myreboe

Dato : 11-05-08 09:42

In article <48267696$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Tak for rådet. Har dog ikke outlook på min mac (-:
>
> mvh
> david

1. forsøk: Har du mulighet til å eksportere som vcard? Kan hentes rett
inn i Adressebok. Det var ikke et valg i de versjonene jeg prøvde meg
med i sin tid, men det ting skjer jo fort innen data.
2. forsøk: Har du MS Office for Mac? Det er ikke helt bare bare å
importere til Entourage (det nærmeste dukommer Outlook på Mac) fra
Outlook, men prøv.
3. forsøk: Løp og kjøp Emailchemy fra side
http://www.weirdkid.com/products/emailchemy/
Den koster penger, men du verden som den gjør jobben. Etterpå kan du gi
lisensen som julegave til hvem det nå er som er it-hjelpepersonen din.

Fra : David Schjelde

Dato : 11-05-08 14:03

Cristina Myreboe skrev:

> [...]
> Den koster penger, men du verden som den gjør jobben. Etterpå kan du gi
> lisensen som julegave til hvem det nå er som er it-hjelpepersonen din.

Tak! Jeg forsøger!

mvh
david

Fra : Cristina Myreboe

Dato : 12-05-08 14:46

In article <4826edfd$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Tak! Jeg forsøger!
>
> mvh
> david

Mens jeg er i farta:

4. forsøk: ta en titt på plaxo.com - siden lar deg laste ned
tilleggsdingser som kan hente inn adressedataene fra outlook og putte
dem på adressebok og ellers holde dataene tilgjengelig via web. Hvis du
føler at det er forsvarlig å legge ut andre folks adresser hos en
tredjepart du strengt tatt ikke har full kontroll på.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 11-05-08 05:54

> [...]

> Er der nogen smart måde til dette?
>
> Jeg ønsker IKKE mails osv skal på Mac'en, men udelukkende kontaktpersonerne

PC -> mobil -> Mac.

Hvis ellers din mobil er til at synkronisere med på Mac. Der findes
købeprogrammer hvis mobilen er besværlig.

Fra : David Schjelde

Dato : 11-05-08 14:03

Niels Jørgen Kruse skrev:

> PC -> mobil -> Mac.
>
> Hvis ellers din mobil er til at synkronisere med på Mac. Der findes
> købeprogrammer hvis mobilen er besværlig.

Min mobil er født til at synkronisere med Mac (-:

Men jeg tør ikke lade den komme i nærheden af min arbejds pc

Men ellers tak for tippet!

mvh
david