Exposé i 10.5?
Fra : Steen Jensen

Dato : 08-05-08 08:06

Da jeg brugte Panther, var der noget der vist hed exposé - et tryk på en
enkelt tast, og alle åbne programmer blev minimeret, og vist samlet på
skærmen.
Er dette ikke standard i Leopard?

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 08-05-08 09:06

Steen Jensen <isteen@gmail.com> wrote:

> Da jeg brugte Panther, var der noget der vist hed exposé - et tryk på en
> enkelt tast, og alle åbne programmer blev minimeret, og vist samlet på
> skærmen.
> Er dette ikke standard i Leopard?

Kig i Systemindstillinger -> Exposé & Spaces

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 08-05-08 13:03

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Kig i Systemindstillinger -> Exposé & Spaces

Mnjaeh....synes bare F9, F10 og F11 regulerer lydstyrken...

Fra : Steen Jensen

Dato : 08-05-08 13:04

Steen Jensen <isteen@gmail.com> wrote:

> Mnjaeh....synes bare F9, F10 og F11 regulerer lydstyrken...

Hov, F9 + fn = Exposé

Fra : Michael Knudsen

Dato : 08-05-08 12:54

On May 8, 2:02 pm, ist...@gmail.com (Steen Jensen) wrote:

> Mnjaeh....synes bare F9, F10 og F11 regulerer lydstyrken...

På nyere maskiner (i hvert fald på MacBook Air) sidder Exposé på F3.

--
Michael Knudsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-05-08 21:30

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> På nyere maskiner (i hvert fald på MacBook Air) sidder Exposé på F3.

Ja, eller tastaturer. Hvis man sætter et nyt Apple Wireless tastatur til
en "ældre" MacBook, er tasterne til lyd, Exposé o.l. flyttet rundt på
det nye tastatur, men ikke på computerens indbyggede.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen Jensen

Dato : 08-05-08 22:18

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> På nyere maskiner (i hvert fald på MacBook Air) sidder Exposé på F3.
>
> --
> Michael Knudsen

Pudsigt!
I Systemindstillinger under Exposé er angivet F9, F10 og F11
Disse virker kun sammen med fn-tasten
F3 virker til gengæld helt fint!

Tak for tippet

Fra : Jon

Dato : 08-05-08 22:21

Steen Jensen <isteen@gmail.com> wrote:

> Pudsigt!
> I Systemindstillinger under Exposé er angivet F9, F10 og F11
> Disse virker kun sammen med fn-tasten

Sjekk Sysem Preferences -> Keyboard & Mouse -> Keyboard
Flueben/ikke ved "Use function keys as standard function keys."
Se teksten under valget.
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc