Lokal Server
Fra : Jan Nyeboe

Dato : 05-05-08 17:26

Hej

Jeg er ved at læse en bog "Dreamweaver i praksis" og for at jeg kan
følge med, skal jeg åbenbar oprette en server som køre på min lokale
maskine. Det web sted som jeg v.h.a. bogen opretter er baseret på ASP
VBScript .

Er der nogen der ude som kan fortælle mig hvordan jeg oprette en
"server" på min maskiner??

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Nyeboe

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-05-08 18:21

Jan Nyeboe <jan@nyeboe.dk> wrote:

> [...]
> VBScript .
>
> Er der nogen der ude som kan fortælle mig hvordan jeg oprette en

VMware og Windows Server 2003 (eller 2008 for den sags skyld)

/thomas

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 05-05-08 19:07

> VMware og Windows Server 2003 (eller 2008 for den sags skyld)

Jeg troede man ku bruge den medfølgende indianer (medOSXfølgende Apache)
?

mvh. Mikael

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-05-08 19:13

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Jeg troede man ku bruge den medfølgende indianer (medOSXfølgende Apache)
> ?

hvis du nu havde sagt PHP + MySQL så ja ... men med asp, nej.

/thomas