HDs fra ipods i en anden kasse?
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 12:11

Nogle der er faldet over boxe/kasser hvor jeg kan placere min iPod HD
i, så jeg kan bruge de 80GB der idag ligger ubrugt?
Mener at disken er 1,8 tomme ( er det ikke sådan det er?) og at der
findes boxe..
Er bare ikke lige faldet over nogle..

Fra : Per Jensen

Dato : 04-05-08 23:12

ecozyz skrev:
> [...]
> så jeg kan bruge de 80GB der idag ligger ubrugt?
> Mener at disken er 1,8 tomme ( er det ikke sådan det er?) og at der

Det kommer an på typen af din harddisk.

Tag den ud og kig på den. Enten sidder den i et stik med en masse ben i,
i to rækker.

I så fald skal du bruge denne
http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00414&dept_id=015&cat_id=044

Hvis det derimod er et fladkabel der sidder i harddisken (du skal løfte
en lille arm for at løsne kablet - FØR du rykker det ud) - så skal du
bruge denne:
http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00415&dept_id=015&cat_id=044

Fragt fra HK er hurtigt og kvikt, der er ingen problemer med at købe dér.

// Per.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 05-05-08 22:07

Per Jensen wrote:

> Fragt fra HK er hurtigt og kvikt, der er ingen problemer med at købe dér.

Men der ryger vel told/moms på, når man bestiller fra HK?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 06-05-08 08:44

> [...]
>
> Fragt fra HK er hurtigt og kvikt, der er ingen problemer med at købe dér.

Men hvor mange penge skal man smide efter en 80 GB harddisk?

mvh. Mikael